Gå til innhold

NVIDIA 780i chipsett


Uglegutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HEHE.. genialt å tjene penger på brukte deler...

 

Men det jeg skulle si var et de fleste er kjent med at EVGA tilbyr seg å ta 680i kortet og 600 kr i innbytte mot et 780i.

Satt å tenkte litt på om jeg skulle gidde dette, så, så jeg dette:

"New Upgrade Warranty (A1 Lifetime / T1 2 Year Warranty)"

Som jeg syns er litt genialt.. får da nytt 780i kort og muligheten til å oppgradere til 790i når det kommer til en total pris på ca 1200 kr.. er vel ikke så værst det når man unasett tenker på å kjøpe 790i?

Lenke til kommentar

Du kan ikke forvente at du skal få nytt hovedkort for hver gang det kommer noe nytt. Det er jo helt absurd. Den oppgraderingen til 780i var lovet fra EVGA pga. at det ikke ble så lett med 45nm på 680i som ventet.

 

Det er jo som å si at når det kommer ny generasjon av skjermkort som støtter DX10.1 så skal du få et nytt et bare fordi ditt gamel støtter DX10. :wee:

Lenke til kommentar

er helt enig i det du sier, hvorfor skriver da EVGA dette i uppgraderings meldingen "New Upgrade Warranty (A1 Lifetime / T1 2 Year Warranty)"

 

Men det er ikke sikkert at det er så dumt å gi slike oppgradernger hele tiden.. kansje EVGA selger dobbelt eller 3 dobbelt så mye hk med å bruke denne løsningen.. en vanlig bruker oppgraderer vel ikke så mye ofter enn hvært 3 år kansje og med en slik løsning vil han kansje oppgradere 1 gang i året.. og det vil sikkert EVGA tjene på til slutt.. men hvem vet..

 

lurer bare på hva det mener med denne settningen, ikke så mye mer...

"New Upgrade Warranty (A1 Lifetime / T1 2 Year Warranty)"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...