Gå til innhold

Testing av PC


Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips til hvordan jeg skal få testet min pc. Får jeg maks ut av det systemet jeg kjører. Win2k kjører stabilt og fint, restarter maks en gang hver 10-15 dag. Men kan jeg få mer ut av den? Hvilke tester bør jeg kjøre, drivere bør lastes ned osv? Håper noen kan komme med fornuftige råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke ha via kt133 når du har ddr ram da dette ikke støtter ddr ram men det gjør derimot kt266 og kt266a

 

_________________

AMD T-Bird 1400

ECS K7S5A sis735

512Mb micron pc2100 DDR

ATI Radeon 8500 (Club 3d)

IBM 75gxp 60Gb

SB Live!1024

 

[ Denne Melding var redigert av: sub1343 på 2002-01-04 00:55 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-04 02:34, and_mit skrev:

KAN UMULIG VÆRE NOE Å SKRYTE AV?


La inn de siste driverne slik jeg ble anbefalt og fikk nå en score på 2558 poeng i 3D Mark! Synes dette høres usannsynlig lite ut, tar jeg feil?



 

Win2K er ikke så veldig raskt på 3d. Så hvis du liksom MÅ ha flere FPS i spill og litt høyerer 3dMark score så legg inn Windows 98! Eller nei.. WinXP er mye mer "sannsynlig". Hvem er det som legger inn 98 i dag lissom? Hehehe.. uansett.. XP er litt som 2K bortsett fra noen finesser pluss at det er raskere på 3d! Så 3D vil si spill og 3dMark vettu :smile: Hvis du har litt snurring, kan du prøve å overklokke. RivaTuner er forresten et fint lite program som man kan overklokke og tweake skjermkortet! Finner nok programmet hvis du søker etter det på http://www.google.com

Lenke til kommentar

Hi hi hi...

Sitter på servermaskinen, som er en P-90, med 60MB ram, Win98 og et S3 Trio skjermkort.

 

PassMark Rating: 0.0

MegaFLOPS: 73.2

 

Min maskin er best!

 

Seriøst, holder på å formatere hovedmaskinen min (se thred: "Oh well. der røk XP"). Skal teste den når jeg er ferdig å installer +++

 

Synes det var en kul score jeg. Hadde ikke nok plass på harddisken for HD testen :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...