Gå til innhold

US, EU og cross atlantic?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hvor ille tror dere laggen blir hvis jeg importerer og spiller på en US server?

 

Vel FunCom skreiv jo i ukas friday update at det var grunnen i tillegg til språk issues.

AoC har jo mer realtime combat enn noen annen MMO, således plasserer den seg nærme førstepersonskytere i behovet for lav ping. Å spille f.eks cs på us servere er vel ikke akkurat å anbefale.

 

Men ja det er litt trist at vi ikke får spilt sammen med amerikanere. Det er veldig mange seriøse/dedikerte og bra spillere der borte. Spesielt rammer dette oss i de transatlantiske guildene.

 

Men husk at det også er en tidsforskjell. Nå våre amerikanske venner er på, sover vi. og når vi er på har ikke de stått opp. Noe som er kjipt for guild som baserer seg på små faste grupper som skal kjøre taktikk og siege sammen. Litt kjipt å gå glipp av høydepunktene som blir på gm og majoritetens premisser (les: us tid).

Lenke til kommentar

Vel, jeg er i Imperium.... Der har to av amerikanerne tilbudt seg og kjøpe spillet og så sende det til norge så betaler jeg dem med paypal elns... Det funker jo fett.. Tidsforskjell er egentlig ikke et problem, fordi på helgene sitter jeg oppe hele natta, og på ukedagene spiller de fleste av dem når klokka i norge er rundt 8. Det er jo primetime for EU members...

 

 

Det jeg er interessert i å vite er... Vil latency/pingen min bli så stor at det blir vanskelig for meg å spille eller kommer det til å noenlunde greit? Vil ha svar fra folk som har prøvd dette med et MMO.

Endret av -stiaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...