Gå til innhold

er denne bra? Seagate Barracuda 7200.11 500GB 32mb


TorOyvind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei jeg bestilte denne i dag.. Kostet meg 1108kr. Ble anbefalt denne av noen. Er den rask og stille eller er det et bomkjøp? Har fra før en WD Caviar 500mb. takker for svar :)

9595054[/snapback]

 

 

Er det en grunn til at du ikke velger WD Caviar 500mb ved dette kjøpet også?? :hmm:

Jeg trenger ny HD og denne var et mulig kjøp. Bør jeg la være?

 

Svein

Lenke til kommentar
Hei jeg bestilte denne i dag.. Kostet meg 1108kr. Ble anbefalt denne av noen. Er den rask og stille eller er det et bomkjøp? Har fra før en WD Caviar 500mb. takker for svar :)

9595054[/snapback]

 

 

Er det en grunn til at du ikke velger WD Caviar 500mb ved dette kjøpet også?? :hmm:

Jeg trenger ny HD og denne var et mulig kjøp. Bør jeg la være?

 

Svein

9600311[/snapback]

Jeg har 2 WD Caviar SE16 en 250 og en 500, funker fett og yter greit her i alle fall.

Lenke til kommentar

Jo større cache (8, 16 32Mb), jo større er sjansen for at den filen du skal ha tak i befinner seg helt eller delvis i cachen, og at det dermed vil gå raskere å hente den frem.

En annen ting er også at man kan enable write-back i cache, dvs at hvis du skal lagre et word-dokument på 1Mb så er den "ferdig lageret" i cachen på 0,svisj :) Ulempen er at hvis stømmen går før harddisken faktisk har skrevet ned endringene til de fysiske harddiskplatene, så er minimum filen korrupt, kanskje også filtabellen....

 

|2mmy|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...