Gå til innhold

Splitter ny XBOX 360 Core - hva kan jeg få?


Anbefalte innlegg

Jeg har vært så heldig å vinne en XBOX 360 Core i en konkurranse på jobben. :) Den er helt ny, pakken er fortsatt forseglet. Hva kan jeg få for denne dersom jeg legger den ut for salg?

 

Jeg har også hørt noen rykter om at man på EB Games kan få byttet den mot en XBOX 360 Elite mot et mellomlegg. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

 

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi: man kan like gjerne kjøpe den i butikken til samme pris. Greit å ha en butikk å forholde seg til der man bor.

 

Selv med kvittering og slikt vil jeg heller kjøpe i en butikk hvis ett produkt er lett tilgjengelig og har lik pris som det som selges av en privatperson...

Lenke til kommentar
Jeg har vært så heldig å vinne en XBOX 360 Core i en konkurranse på jobben.  :) Den er helt ny, pakken er fortsatt forseglet. Hva kan jeg få for denne dersom jeg legger den ut for salg?

 

Jeg har også hørt noen rykter om at man på EB Games kan få byttet den mot en XBOX 360 Elite mot et mellomlegg. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

 

På forhånd takk for svar.

9593854[/snapback]

 

Tilbudet til EB Games gjelder kun for XBOX 360 Premium, altså ikke Core. Vil tro du kan få 1700 - 2000kr for den du har nå, hvis du er heldig. Har sett Elkjøp selge Core til 2000kr ved flere anledninger, nå som Premium koster 2500kr ny.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Tilbudet til EB Games gjelder kun for XBOX 360 Premium, altså ikke Core. Vil tro du kan få 1700 - 2000kr for den du har nå, hvis du er heldig. Har sett Elkjøp selge Core til 2000kr ved flere anledninger, nå som Premium koster 2500kr ny.

 

~ Mortis360

9611276[/snapback]

Jeg sjekket med EB Games her i Oslo, og de var kun villige til å gi meg tusenlappen for Core. Det vil si tre tusen for bytte opp til Elite (gjør ingenting for meg at det er ventetid) og to tusen for bytte til Premium. Det synes jeg er en alt for dårlig deal til at jeg slår til på det. Får heller nøye meg med core, og spandere ca. 800 på harddisk til den.

 

Evt. selge hele skiten for 1700,- spenn slik noen foreslår her. Tusen takk alle sammen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...