Gå til innhold

Hvilket spill? - Tegnet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du sett bildet?

Eller var det bare tull?

Desuten har worms lite med en sjampagneflaske å gjøre

Han tegnet en figur med et våpen med teksten "im in world of fail".

Greit nok at det ikke var noen mark, men det var verdt forsøket.

Hva med å faktisk bidra med å gjette hvilket spill det er, istede for å pirke på andre.

Lenke til kommentar

Bug? Bugs? Floppy bugs? Bug flopp?

Tipper bugs, mener det var et spill som hette det en gang i tiden. Kanskje det floppa. :p

 

Edit! Ah! Age of conan!

Muligens en flopp, fult av bugs, sværd, ligner på world of warcraft equals world of fail!

 

PEW PEW I WIN! :w00t:

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Så om du mener det er en flopp, mens andre mener det motsatte, så har du rett, for de andre mener noe, og når de mener det, tells det ikke?

 

Etter hva jeg har hørt, hadde Funcom et mål på 300 000 spillere, og de har nå rundt 400 000 spillere... Bedre enn forventet, men dårlig? Nei, det er ikke en flopp...

 

Selv synes jeg det ikke var noe gøy, og slutta å spille etter en helg...

Men jeg kan ikke si "Spillet var teit, det sugde... Jeg likte det ikke, det er en flopp."

Lenke til kommentar

Ja, har bare testet til lv 20 pga at jeg ikke gidder å betale når spillet yter så dårlig på min gamle pc, men jeg må si jeg likte det bedre enn wow. Det er kanskje ikke relevant angående om spillet var en flopp eller ikke, men tusenvis av sytende nerder på forum eller paniske aksersjerselgere er ikke nok til å få spillet til å være en flopp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...