Asdt Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Får jo ikke email jo -.- Bruker gmail Lenke til kommentar
barin Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hadde det vært mulig om noen kunne lastet opp noen screenshots av spillet? har bare tatt noen screens der jeg er nå.. ikke så bra men det jeg fikk til akurat nå PS: er lav oppløsning siden jeg spiller det i vindu Endret 13. desember 2007 av barin Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hadde det vært mulig om noen kunne lastet opp noen screenshots av spillet? Jeg postet noen i tråden for spill screenshots. Du finner det her Tatt i 1024x768 32-bit i window mode. Det blir litt lite, men fungerer fint og gir meg full tilgang til nettet for guider og slikt. Jeg ble vant til å spille i window mode med Anarchy Online, og etter det sverger jeg til den måten. Liker ikke å være "innesperret" i et MMORPG-spill, mye bedre å kunne gå på nettet og gjøre andre ting mens avataren tar seg en pause i et trygt område. Så langt har det ikke kræsjet for meg en eneste gang, ganske stabilt til å være en (åpen) beta. Et eller to av bildene viser min Elf Archer, men jeg startet en WereFox for et par dager siden og spiller nå mest med den. Pet pull FTW. Lenke til kommentar
barin Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Så langt har det ikke kræsjet for meg en eneste gang, ganske stabilt til å være en (åpen) beta. vell grunnen til at det er stabilt er vell at spillet i seg selv ikke er en beta, det er bare den engelske teksten i spillet som er det... har vært ute en stund i asia... og BTW den engelske teksten har vanvittig mye rare setninger :!: er ikke akurat et geni som har oversatt dette spillet.. men gøy er det hvertfall Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Heh, ja, oversettinga er ganske fucka Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 sorry for spam eller hva faen det er men: Er det noen som spiller på Dephi servern? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Ahh, jeg glemte et øyeblikk at det allerede har vært i drift en stund i Asia. Stabilitet er uansett noe jeg aldri tar for gitt i et MMORPG, uansett hvor lenge det har vært ute, så jeg synes det er hyggelig å se at det fungerer såpass bra! Her er en av quest-beskrivelsene ved NPCen, ordrett gjengitt: I found out that this plague is caused by some kind of colourless gas, I have a Panthera Canis that can differentiate the medicines. It looks half dog and half tiger and it's thirty eight thousands years old already. When it reach fourty two thousands years old, it will become invisible, we can see how the medicine reacts if it eats it. If I can pull off all the hair and let it smell the gas, then I might found a solution for it. Ditt eneste mulige svar til NPCen er her som følger: "Is there any methods to make the hair drop faster?" Og den beskrivelsen var enklere å lese enn mange av de andre quest-beskrivelsene Jeg vet oversettere skal gjøre en bra jobb med dette til lanseringen av den ferdige engelske utgaven. Jeg antar det ikke finnes noen norske guilds i dette spillet? Endret 14. desember 2007 av Sundiver Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du finner sikkert noen norske hvis du leter litt Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det var et generelt spørsmål.. men jeg skal huske på å spørre deg neste gang jeg skal på sopptur Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Dette var så Lineage2 ripoff at jeg ble kvalm. Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Dette spillet gjorde meg kvalm før jeg fikk sett på det. Har prøvd å regge meg med to forskjellige email adresser nå, men har enda ikke fått en email. Dritt. Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Skjønner ikke hvorfor alle har problemer med emailen =s Funka fint på første forsøk her. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Skjønner ikke hvorfor alle har problemer med emailen =s Funka fint på første forsøk her. Samma her Hadde ikke no problem lizzm Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ingen som spiller på Oracle servern? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg spiller på oracle serveren! Heter Hanky. Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 K, adder deg etterpå Heter Triplx Lenke til kommentar
Ertesvag92 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvordan tar man screenshots? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Du kan sikkert trykke på Printscreen, åpne paint og trykke CTRL + V. Lenke til kommentar
Ertesvag92 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 okej, takk :!: Lenke til kommentar
barin Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 eller bare trykk print screen så popper screensa opp i screenshot foldern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå