Chilliking Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Tittelen sier det meste Litt info fra meg: Perfect World er st spill innen sjangeren MMORPG, med over 20 millioner brukere over hele verden (for det meste asia). Den engelske versjonen av Perfect World går over i "open closed beta" som betyr at alle kan spille closed beta. Det er 3 raser å velge imollom, og 6 classes. Alle de 3 rasene kan fly helt fra starten(tror jeg) Verdenen er stor og åpen, og du kan gå stortsett hvor du vil. Det er ingen "LOADING" mellom forskjellige MAPS og slikt (det er bare en stor åpen verden!). Ja, det er gratis (f2p/free to play) Perfect World WIKI og FORUM perfect world official homepage Regsiter account Download links: Torrent: http://files.filefront.com/PerfectWorldENG...leinfo.html/1/1 Ikke torrent: http://1perfectworld.com/viewtopic.php?f=2&t=219 http://files.getumwanna.com/PWENG.rar http://hosted.filefront.com/weaselchild/ bare spør hvis det er noe. Endret 27. september 2007 av Chilliking Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har lastet ned dette nå, blir spennende å prøve. Har vært litt keen på å prøve et MMORPG igjen! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Høres ut som et asiatisk grinder spill. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er registrerings siden nede? får ikke registrert meg =( Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Laster ned og skal sjekke ut denne lille snaksie spillet;) Lenke til kommentar
akarno Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Husker jeg så en kompis spille dette på et lan. Første som slo meg var at characteren hans var slikk lik en Elementalist i GW. Trodde faktisk først det var GW han spillte. Så ikke så veldig imponerende ut, men mulig jeg prøver det Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Hva slags styring er det? Point and Click eller WASD? Edit: Nvm, fant det ut. Hvis noen andre lurer: Endret 9. desember 2007 av Triplexx Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er det bare betaen som er gratis eller vil det alltid være gratis? Lenke til kommentar
Chilliking Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 spillet er 100% gratis. Spillet er nå i OPEN BETA! Det er en ITEM shop hvor man kan kjøpe "spessiele" items. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vet hva open beta er. Men er spillet fortsatt gratis når det blir gitt ut, altså ikke er beta? Det jeg lurer på. Lenke til kommentar
Chilliking Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Spillet er forsatt gratis når det blir gitt ut. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er registrerings siden nede? Jeg får ikke registrert meg =( Viss noen andre kan gå inn på siden, kan dere være så snille og sende meg en PM, og registrere en bruker til meg? Så sender jeg detaljer Da hadde jeg bare blitt så suuuper glad -Tomhah Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Holder på å laste ned spillet nå Ser digg ut. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Holder på å laste ned spillet nå Ser digg ut. Ok, men du må registrere deg på www.perfectworld.com.my da EDIT: Nå funker det å registrere seg igjen =D HURRA!!! Endret 9. desember 2007 av Tomhah Lenke til kommentar
Chilliking Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Gratulerer!! ^^, Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 å fytti rakkern. det så like ekkelt ut som de andre point & click gratis MMO's fra asia Lenke til kommentar
Chilliking Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 å fytti rakkern. det så like ekkelt ut som de andre point & click gratis MMO's fra asia jada. bortsett fra at dette spillet har WASD kontroll. Sjekk fakta før du uttaler deg om ting du ikke vet noenting om. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 å fytti rakkern. det så like ekkelt ut som de andre point & click gratis MMO's fra asia jada. bortsett fra at dette spillet har WASD kontroll. Sjekk fakta før du uttaler deg om ting du ikke vet noenting om. Wow. WASD-styring. Så revolusjonerende. Hadde tenkt å kanskje gi dette spillet en sjanse, til jeg oppdaget at det så helt likt ut som Silkroad Online, et annet asiatisk grindespill. Ellers takk. Lenke til kommentar
Chilliking Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Det er ganske mye det samme som Silkroad, bortsett fra at man kan fly, + at det er mer Roleplayin inn i bildet. Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ugh, Firefox klikka når jeg var ferdig å laste ned igår, så fila ble korrupt elns =/ Men har lasta det ned nå, holder på å patche Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå