Gå til innhold

Den STORE Halo 3 bilder og film tråden


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja.. Da fikk jeg tatt noen bilder jeg og, jævlig morsom funkjson det her altså!

 

Her er jeg han blå karen oppe i høyre som ikke kan vente på å sette riflekolben inn i nakken på offeret litt nedenfor.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-66639-1191023850_thumb.jpg

 

Og her er resultatet..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-66639-1191023892_thumb.jpg
Endret av Fettgnomen
Lenke til kommentar
Noen som kan komme med en forklaring på hvordan en legger inn bilder i innlegget. Altså ikke bare linker slik enkelte gjør. Så kan jeg legge inn den beskrivelsen i hovedinnlegget. Tror en del trenger hjelp med dette. Inkludert meg selv... Dessuten blir det en mer givende tråd!

9602340[/snapback]

Hvis du trykke på "Browse" under der du skriver inn innlegget, kan du legge til filer fra maskinen. Bare trykk på "Legg til" etter det.

Lenke til kommentar

Synest Halo 3 ser ut som på bildene. Når jeg tar bildene ser jeg ingen konkret forskjell, bare at bildene får et litt mer blurete preg. Ser litt mer ut som maleri. Dog er dette veldig lite. Ellers ser jeg ikke noe konkret forskjell på anti alias som enkelte her nevner. Har tatt flere bilder med anti alias og jeg ser ikke at de blir noe nevneverdig bedre når jeg tar bilde. Tror mye av problematikken ligger i att mange spiller på SDTV og at det vanligvis blir tatt bilder folk synest ser bra ut. det er liten tvil om at Halo 3 til tider ser veldig bra ut. Dermed er det dette folk tar bilde av. Har lagt ved noen som viser noen av de litt mindre bra sidene ved halo 3. Ja, og en Bug..

post-95206-1191106310_thumb.jpg

post-95206-1191106330_thumb.jpg

post-95206-1191106356_thumb.jpg

Lenke til kommentar
hadde vært enda mer kos hvis det så ut som på bildene...

hvorfor har de ikke gjort det egentlig :hmm:

9602841[/snapback]

Jeg synes ikke det er forskjell av betydning på screenshots og in-game. Synes faktisk spillet ser veldig smooth ut og skjønner ikke helt at folk kan klage på denne grafikken når man ser hvor mye action og store områder det er på skjermen til tider uten noen som helst slowdown av betydning. Å sammenligne (slik enkelte gjør) grafisk med f.eks. Gears of War som hovedsaklig foregår i relativt trange omgivelser med kun en håndfull fiender av gangen synes jeg er rimelig søkt.

 

Ellers så koser jeg meg stort med movie-funksjonaliteten. Utrolig gøy å se igjennom singleplayer for å få med seg alle detaljene som skjer både med fiender og cpu-soldatene på din side - helt uavhengig av deg - i et level :)

 

Bilde: Splætt!

post-130769-1191134238_thumb.jpg

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...