amandadasilva Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Hei, jeg har et problem på min HP Pavilion dv2140eu som jeg har vanskelig for å vite hva feilen er. Til og med i går 25.sept.2007 var det mulig for meg å koble meg til internet gjennom det trådløs(WLAN) som er innebygget på PC-en min. Jeg slo av bærbaren og helt tilfeldig skulle sjekke noe nytt og plutselig var det skjedd. Jeg får ikke noe signal på trådløs pga PC-en min ikke mottar det lenger. Lyset som er foran på PC-en lyser oransj (som da er tegn på at den er slått av eller lignende). Jeg har bevegd mange ganger på denne lille knappen her som gjør at man fysisk skrur det trådløse nettet av og på og uansett hva jeg gjør så lyser den fortsatt oransj. Noen som vet hva jeg bør gjøre? Jeg er ikke så flink med data, men prøver å forklare det som er skjedd etter best mulig evne. Jeg kan litt basic, men forstår ingenting av dette. Kanskje noen har opplevd noe lignende med disse HP pavilion bærbare data?... Jeg får heller ikke til å bruke den HP Wireless Assistent som da ville ha hjulpet meg å forstå noe mer av problemet. Vær så snill å hjelpe meg:) Takker alle på fohånd!
snillekim Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Hvis det ikke hjelper å presse knappen til høyre for å få blått lys, så må du nok laste ned en ny driver. Dette er ganske enkelt, og driveren finner du på hp.no Hvis du ikke får dette til, eller at andre problemer oppstår, så si bare ifra.
amandadasilva Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Heisann, det som hjalp meg var å ringe til kundehjelpa til HP.... De registrerte meg og jeg måtte sende inn PC-en min til reparasjon. Det var vistnok feil ved WLANkortet, så de skiftet det ut. Jeg leste på forumet under om folk med de samme probleme ved disse HP-pc'ene, og dette er vist noe utrolig vanlig feil ved pc'ne. http://forums11.itrc.hp.com/service/forums...hreadId=1136440 Business support forums - dv6140us (dv6000) wireless problem Anbefaller alle som sliter med det til å sende det inn til HP så fort som mulig...og ringe HP på kundeservice. Jeg fikk hjelp ganske fort og det løste problemet for nå hvertfall. Håper ikke det blir ødelagt igjen og slutter å funke om noen måneder da. Lykke til alle med lignende problemer og takker dere som postet... mvh Amanda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå