Gå til innhold

Elemental eller Dragonscale LW som hunter?


Anbefalte innlegg

Hei, lurer ganske enkelt på om jeg skal velge dragonscale eller elemental. Syntes egentlig elemental så mest interesant ut med fine AP, sta. og agi stats, imens dragonscale hadde mer intellect og div. resistans. På en annen side kan du jo lage mail med dragonscale. Tribel er vel egentlig helt uaktuelt for en hunter. Så hva burde jeg velge :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, en ting. Enchantment shamans?

 

Vennligst, det er enhancement shamans...

9578413[/snapback]

 

Jada, har ikke akkurat pugget alle ordene i WoW om hvordan de staves, så det gikk etter i hodet etter som jeg ikke orket å sjekke det opp :p

 

En ting med elemental er jo at det ikke er noe intellect på gearet, noe som jeg har merket at jeg trenger på min hunter (Er da bare 45 da men) trenger. Uten mana så går jo DPS'en drastisk ned.

Lenke til kommentar

Som erfaren hunter, vil jeg sterkt fraråde annet enn dragonscale LW... Settet er kjempebra for hunters, og etter hvert vil man oppdage at det også er andre stats enn agility og attack power som gjelder for hunters - det er viktig at man har mana/mana regen nok til å holde koken oppe gjennom en lang bossfight... Det hjelper ikke å ha høy dps i begynnelsen, for deretter å måtte leve på auto shot.

 

Altså, mitt sterke råd til deg er: Dragonscale Leatherworking! Lvl 70 settet er faktisk knallgodt!

Lenke til kommentar

Takker for svar :) Da blir det dragonscale på meg :D

Men bare lurer, er det andre som synes hunter er ett ork og spille med i battlegrounds? Har en warrior som er tusen ganger så enkel og eie med^^ Riktig nok er jeg nesten alltid den som har gjort mest dmg, men virker som jeg dør heele tia=S Hva gjør jeg feil?

Endret av eriksen_243
Lenke til kommentar
Men bare lurer, er det andre som synes hunter er ett ork og spille med i battlegrounds? Har en warrior som er tusen ganger så enkel og eie med^^ Riktig nok er jeg nesten alltid den som har gjort mest dmg, men virker som jeg dør heele tia=S Hva gjør jeg feil?

9595663[/snapback]

 

Noe av det viktigste er å ha god oversikt over hva som skjer rundt deg slik at du kan komme deg vekk hvis du blir targeted. Hvis du er uoppmerksom og lar en warrior komme inn i melee range er du i mange tilfeller død. Zoom helt ut slik at du får god oversikt.

 

Slå på target of target slik at du kan vite hvem som har tenkt å gå etter deg. Hvis du er i en BG er det ofte smart å blande seg med flokken, du må hele tiden bevege deg, det kreves vel en del øving. Hvis du hele tiden passer på hva som skjer rundt deg, vil du merke at du dør mye mer sjelden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...