Kennet_H Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 dere og bestilte fra VGP? virker som systemet deres er noe gale med fordi fikk melding om at eye of judgement også ble sendt i dag, noe som ikke kommer i butikkene før 23 oktober... mulig jeg er DRITTHELDIG og dem har prompa i grøten? 9612636[/snapback] Drit ass! skulle jo bare mangle at det ikke ble noe drit akkurat når jeg skal ha det spille jeg har gledet meg mest til på evigheter
Slugge Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 vi får håpe det er dem som har prompa i grøten og at jeg får begge de spilla på onsdag, noe som er tvilsomt da men
Tberg Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Mitt ble sendt fredag, så håper å få det imorgen! men bare jeg får det til helga er jeg fornøyd.
Kennet_H Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Sendte mail til VGP for og høre om det var noe tull som hadde skjedd. Men de sa at der fungerte alt som det skulle og mitt spill ble sendt tirsdag den 25. så da har jeg det vell snart. blir sykt skuffa om det ikke ligger i postkassa i mårra
asdfteam Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Kanskje tollvesenet har lukta lunta og begynt å sjekke sendingene fra VGP...?
Slugge Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 er ikke vi som taper på det uansett, det er vgp... vi har krav på å få spillene våre vi da så
Kennet_H Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Men hva skall de gjøre da? så lenge pakken er merket som den er så kan jo ikke de komme og si at den egentlig er dyrere? tenk hvis jeg har fått en vare som ikke funker da så jeg får tilsendt en ny en. Den vil da merkes på likt vis og jeg skall jo ikke betale toll på den da
Slugge Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 tollvesenet har ikke LOV og åpne pakker med mindre mistenkt for kokain osv osv... ser de det er ett spill så kan dem egentlig ikke gjøre noe mer med det, for alt de vet kan faktisk vgp selge spillene for 20 CAD, de kan alltids sjekke siden men skal de da åpne vær eneste pakke og sjekke at det er forskjellige ting som ikke har vært på tilbud en dag elns?
vegavnil Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Omg... Hvis spillet ikke kommer i morgen blir jeg bare drittskuffa ass... Begynner å bli litt lei av skuffelser ved å bestille fra nett... What the frick: It is shipped Airmail and it takes 4-14 business days for delivery. Thanks, Sidney Customer Service Representative VIDEOGAMESPLUS.CA Fikk mail fra vgp... Shit ass, bør komme i ferien! Endret 1. oktober 2007 av vegavnil
The Stig Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Haha ... ahh, nå ble jeg enda litt mer lykkelig over at jeg holder meg til det kjente og kjære Jaja, håper du har spillet til neste helg da.
Kennet_H Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Det har alltid vert det som har stått som leveringstid. Det skal tross alt komme fra andre siden av kloden! men Det pleier ikke og ta mere en 5-6 virkedager
Cerb89 Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Kanskje litt tidlig enda. Skal sjekke når jeg kommer hjem.
GoldlaXiE Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Kanskje litt tidlig enda. Skal sjekke når jeg kommer hjem. 9618344[/snapback] Vell.. posten dukker opp i 11 tiden her Og ingen SKATE der
vegavnil Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg fikk mitt idag! Kunne ikke vært gladere! Nå blir det spilling! Kan gi litt feedback senere idag:)
Cerb89 Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Gleder meg til jeg kommer hjem for å sjekke postkassen, krysse fingrene. Edit: vegavnil, når bestilte du Skate? Fra VGP? Endret 2. oktober 2007 av Cerb89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå