Gå til innhold

Hvilket spill skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal holde spillkonkurranse i butikk i Oslo.

Mandag 8.okt og ut uka. Men finale på Lørdag med premier osv.

Jeg har 4 high end spill maskiner med supre skjermer og alt av utstyr. Så systemkrav er ingen flaskehals.

Spørsmålet er hvilket spill skal jeg velge?

BILspill er lett og finne ut hvem som er best ved hjelp av at det går på tid og 4stk kan kjøre samtidig og jeg noterer tidene bare.

Skyte spill kan jo være det mest spennende og utfordrende synes jeg da.

Sånne strategispill tar for lang tid å måle krefter i og drøyer ut tiden.

Tips og Idéer tas imot med takk.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville si konkurranse-type-FPS. Skytespill der fokuset er på kills eller poeng. Ellers spill som har et klart poengsystem og som ikke tar lang tid og spille. Kanskje noen arcade-type spill? sistnevnte er vel kanskje mer vanlig på konsoller..

 

Eller hvis du har sett Button Mashing på Gamespot så kan du kanskje ta litt inspirasjon derfra. Kanskje ikke på hvilke spill men heller på hvilke kriterier de kan vinne på. Da hadde du kanskje fått mere morro enn bare samling av kills eller poeng. Foreksempel at man skal hente en viss ting og putte det et visst sted på kortest mulig tid. Det hadde kanskje vært det aller beste.

 

EDIT: Vær kreativ!

 

Personlig elsker jeg strategi av den store typen men skjønner at det ikke passer inn her.

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar

for meg spiller det ingen rolle. Var ikke på jakt etter å skrive korrekt norsk.

Lurte heller på om hjelp til å velge spill, men kanskje flere er intressert i å kommentere skrive feil og korrekt bruk av ord osv.

Uansett, saken er at jeg grubler fælt på "hvilket" spill jeg skal velge til konkurransen. Men det skulle være veldig vanskelig å svare på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...