Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her spurte jeg etter logitech g9 sikkert tre fire ganger... også når de endelig legger den ut er jeg selvfølgelig på vei hjem fra jobb, akkuratt da jeg ikke fikk skjekket og nå først ser jeg at de hadde den på tilbud når jeg leser gjennom hele shaiten... faen altså, beklager mitt ordpbruk, men føler meg som en tulling akkurattnå, da måtte jeg dra hjem fra jobb, jeg måtte nå bussen slik at jeg skulle unngå å vente ett ekstra kvarter.... balle...

9577128[/snapback]

 

Send mail til [email protected] eller ring dem på 33 42 22 00 og forklar situasjonen. Jo fortere du gjør det jo større sjans at de allikevel gir det tilbudsprisen som var som du ikke rakk. :)

Lenke til kommentar

Blir å sende inn en mail sjøl til dem nå og håpe og be til de der oppe at de er så snille å få det jeg hadde tenkt meg...

 

her er selve mailen

 

---------------------------

Hei!

 

Jeg var en av mange som så alle de flotte tilbudene dere hadde nå på explosiv tirsdag.

Det triste var at alle de flotte varene jeg kunne tenkt meg å kjøpe fikk jeg rett og slett ikke mulighet til pga stor serverbelastning i tillegg til at jeg måtte dra på arbeid slik at jeg dessverre ikke kunne sitte som andre å prøve igjen og igjen for å komme igjennom. Derfor tar jeg kontakt i håp om det er mulighet til å bestille i etterkant de varene som var tiltenkt.

 

Jeg har følgende kundenummer hos dere xxxxx

 

Følgende varer var tiltenkt:

 

Prodnr: Navn: Antall: Pris:

27768 EVGA GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 1 stk 2295

25590 Corsair strømforsyning 620W 1 stk 1095

24542 Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz 1 stk 1795

24912 Caviar 500GB SE 2 stk 775

27359 P5K PREMIUM/WIFI-AP Black Pearl 775 1 stk 1495

25004 Noctua NH-U12F, 4 Dual-Heat-Pipes 120mm 1 stk 395

25010 Geil 2GB DDR2 PC6400 800MHz Ultra 2 stk 659

 

Og ellers skal jeg også ha følgende varer:

Prodnr: Navn: Antall: Pris:

24070 Lian Li Miditower, Aluminium, Sort 1 stk 1395

22965 Optiarc / NEC DVD-brenner AD-5170 intern 1 stk 275

25505 Lian Li kortleser, Aluminium, Sort 1 stk 295

15301 Arctic Silver 5 Termisk Pasta 1 stk 69

 

Det kan godt hende at flere av varene ikke lenger er på lager men ville satt veldig pris på om dette ble sendt samlet til meg.

 

Håper at dette lar seg ordne.

 

På forhånd takk!

 

Med vennlig hilsen

 

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Lenke til kommentar
Takker for svar 2mmy91!

 

Vel har vært veldig usikker på det med skjermkortet...men hvis du sier at de er like stillegående så er det greit. Bare lurer på om det vil lønne seg ytelsesmessig å gå for msi kortet f.eks som bare koster noen hundringser ekstra...hummm

9577530[/snapback]

Det lønner seg ikke så lenge MSI kortet ikke er fabrikk overklokket, eller du har lyst på en litt bedre bundle. Selv gikk jeg for Club3D kortet, helt likt det du har sett på kanskje har en bedre bundle.

Lenke til kommentar
Blir å sende inn en mail sjøl til dem nå og håpe og be til de der oppe at de er så snille å få det jeg hadde tenkt meg...

 

her er selve mailen

 

---------------------------

Hei!

 

Jeg var en av mange som så alle de flotte tilbudene dere hadde nå på explosiv tirsdag.

Det triste var at alle de flotte varene jeg kunne tenkt meg å kjøpe fikk jeg rett og slett ikke mulighet til pga stor serverbelastning i tillegg til at jeg måtte dra på arbeid slik at jeg dessverre ikke kunne sitte som andre å prøve igjen og igjen for å komme igjennom. Derfor tar jeg kontakt i håp om det er mulighet til å bestille i etterkant de varene som var tiltenkt.

 

Jeg har følgende kundenummer hos dere xxxxx

 

Følgende varer var tiltenkt:

 

Prodnr:        Navn:                                                Antall:          Pris:

27768    EVGA GeForce 8800GTS 320MB GDDR3  1 stk           2295

25590    Corsair strømforsyning 620W                     1 stk          1095

24542    Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz               1 stk          1795

24912    Caviar 500GB SE                                       2 stk          775

27359    P5K PREMIUM/WIFI-AP Black Pearl 775    1 stk          1495

25004    Noctua NH-U12F, 4 Dual-Heat-Pipes 120mm 1 stk        395

25010    Geil 2GB DDR2 PC6400 800MHz Ultra         2 stk        659

 

Og ellers skal jeg også ha følgende varer:

Prodnr:        Navn:                                                Antall:          Pris:

24070    Lian Li Miditower, Aluminium, Sort                1 stk        1395

22965    Optiarc / NEC DVD-brenner AD-5170 intern    1 stk        275

25505    Lian Li kortleser, Aluminium, Sort                  1 stk        295

15301    Arctic Silver 5 Termisk Pasta                        1 stk        69

 

Det kan godt hende at flere av varene ikke lenger er på lager men ville satt veldig pris på om dette ble sendt samlet til meg.

 

Håper at dette lar seg ordne.

 

På forhånd takk!

 

Med vennlig hilsen

 

xxxxxxxxxxxxxxxxx

9577386[/snapback]

 

Hei, gi gjerne en lyd om hvordan det gikk, har sendt liknende forespørsel selv, men fikk til svar at det var umulig for dem å gi prisene fra timesalget i etterkant.

:mad:

Jeg prøvde forgjeves å fylle opp kurven min i hele går, men halveis i prosessen, sto det plutselig 0 varer i handlekurven... Det må jo ha vært enormt mange som ikke har fått kjøpt det de ville, og hele poenget med timesalget var vel å selge noe sinnsykt med varer. I tillegg kjøper man som regel ikke bare det som er på tilbud, er jo veldig lett for å slenge litt annet snacks i handlekurven også :p

 

Synes Netshop kunne vært litt mer fleksibel her...

Endret av Doktor9
Lenke til kommentar

Noen med god kjennskap til webservere ol som kan forklare at til tross for at serverne var deluxe overbelastet, så gikk det veldig kjapt å laste siden når den først ble lastet?

 

Jeg fikk hvertfall inntrykk av at den kunne taklet mer :hmm:

 

Edit:

Doktor9 skrev:

Det må jo ha vært enormt mange som ikke har fått kjøpt det de ville, og hele poenget med timesalget var vel å selge noe sinnsykt med varer.

 

Vel, hele poenget var vel å få god PR, og for å få til dette, trenger man ikke nødvendigvis å selge sinnsykt med varer. Mer solgte varer = Mer tap.

 

 

Edit2: Det er tross alt også en grunn til at det heter timesalg. Jeg synes de var fleksible nok når de slo sammen ordre, jeg.

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar
Noen med god kjennskap til webservere ol som kan forklare at til tross for at serverne var deluxe overbelastet, så gikk det veldig kjapt å laste siden når den først ble lastet?

 

Jeg fikk hvertfall inntrykk av at den kunne taklet mer  :hmm:

 

Edit:

Doktor9 skrev:

Det må jo ha vært enormt mange som ikke har fått kjøpt det de ville, og hele poenget med timesalget var vel å selge noe sinnsykt med varer.

 

Vel, hele poenget var vel å få god PR, og for å få til dette, trenger man ikke nødvendigvis å selge sinnsykt med varer. Mer solgte varer = Mer tap.

 

 

Edit2: Det er tross alt også en grunn til at det heter timesalg. Jeg synes de var fleksible nok når de slo sammen ordre, jeg.

9577812[/snapback]

 

Greit nok at de slo sammen ordre, men når man ikke får bestilt, hjelper ikke det særlig det heller. Ser at mange har fått det de ville, men mange har ikke fått noe i det hele tatt. Prøvde jevnlig fra 7 til litt over 11 igår kveld, men var komplett umulig for meg ihvertfall å legge inn ordre.

Vet heller ikke hvor god PR dette var for de, for min del sitter jeg bare igjen og er småforbanna.

Lenke til kommentar
Mer solgte varer = Mer tap

9577812[/snapback]

Noen som ikke har fulgt med i timen ser jeg

 

Greit nok at de slo sammen ordre, men når man ikke får bestilt, hjelper ikke det særlig det heller. Ser at mange har fått det de ville, men mange har ikke fått noe i det hele tatt. Prøvde jevnlig fra 7 til litt over 11 igår kveld, men var komplett umulig for meg ihvertfall å legge inn ordre.

Vet heller ikke hvor god PR dette var for de, for min del sitter jeg bare igjen og er småforbanna.

9577867[/snapback]

Ringte du dem da? eller sendte mail? eller tok kontakt på andre måter?

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Mer solgte varer = Mer tap

9577812[/snapback]

Noen som ikke har fulgt med i timen ser jeg

 

Greit nok at de slo sammen ordre, men når man ikke får bestilt, hjelper ikke det særlig det heller. Ser at mange har fått det de ville, men mange har ikke fått noe i det hele tatt. Prøvde jevnlig fra 7 til litt over 11 igår kveld, men var komplett umulig for meg ihvertfall å legge inn ordre.

Vet heller ikke hvor god PR dette var for de, for min del sitter jeg bare igjen og er småforbanna.

9577867[/snapback]

Ringte du dem da? eller sendte mail? eller tok kontakt på andre måter?

9577870[/snapback]

 

Sendte en mail i titiden igår kveld, forklarte at jeg hadde hatt varene i handlekurven flere ganger, men at kurven bare plutselig var tom. Skulle bygge ny gaming-PC, og skulle bestille alt her. Ba også om mulighet til å få de prisene som var da jeg prøvde å bestille. Er ikke snakk om store summen, men penger er penger.Det meste jeg skulle bestille var ikke på tilbud, men q6600 var en av tingene jeg ville ha, + black pearl mainboardet+ noen småting..

Her er svaret jeg fikk:

 

Hei,

 

Beklager, men jeg har dessverre ingen mulighet til å endre prisene ned slik de var på timesalget i går. Men vi tar selvsagt hele tiden lærdom av hva som er bra og dårlig når vi arrangerer slike timesalg. Vi kommer helt sikkert sterkere tilbake ved en senere anledning. ;-)

 

 

 

Ha en god dag og takk for at du kontakter NetShop.no

 

Med vennlig hilsen

*****************

Salg Netshop Sandefjord

Endret av Doktor9
Lenke til kommentar
Hei,

 

Beklager, men jeg har dessverre ingen mulighet til å endre prisene ned slik de var på timesalget i går. Men vi tar selvsagt hele tiden lærdom av hva som er bra og dårlig når vi arrangerer slike timesalg. Vi kommer helt sikkert sterkere tilbake ved en senere anledning. ;-)

 

 

 

Ha en god dag og takk for at du kontakter NetShop.no

 

Med vennlig hilsen

*****************

Salg Netshop Sandefjord

 

Så det som ble sagt her var noe slikt som:

 

Beklager teknisk feil. Kanskje vi gidder å rette dette til neste gang, men du får ikke noe rabatt lenger. Ha det på badet !

 

Netshoper :!:

Lenke til kommentar

Tar lærdom? Javel? Dere har hatt flere timesalg før, og har fortsatt ikke lært følgende som har vært feil tidligere:

 

* Skaff dere bedre servere. Hvis ikke, utvid tilbudet slik at det er mulig å kjøpe noe for alle uten å "campe" sida Deres.

 

* Gjør det mulig å betale med kort selv om du vil ha ting fra flere timesalg på samme ordre.

 

Lykke til på skolebenken!

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...