Gå til innhold

STALKER -kombinering av ammo


Anbefalte innlegg

Hei..

Har akkurat kjøpt STALKER, og begynt å spille.. KULT spill, men det er EN ting som virkelig irriterer meg.

Man må jo stadig vekk bytte ut våpen, enten fordi de er slitt eller fordi man finner nye kulere våpen. DA, kommer det spørøsmålet gjelder.

Hvis jeg finner en rifle, og har skutt en del skudd med den, og kunne trenge litt mer ammo, så ser det ikke ut til at "jeg" plukker det med meg fra våpen jeg plukker opp. Ikke på direkten ihvertfall..

Har mange ganger fått beskjed om at jeg er for tung til å kunne bevege meg videre.. Altså noe må dumpes..

En titt i inventoryen så ser jeg jo at jeg har 4 like rifler, OG det ser ut til å være 7 skudd i den ene, 19 i den neste, 28+45 i den tredje og 21 i den siste..

Legger da også merke til at den ene rifla er spesiell. Den har en munningsdemper/lyddemper-sak..

Hvorfor går det ikke ann å dumpe de 3 overtallige riflene, og beholde all ammoen fra de til den ene ?

Eller, hvordan kan man flytte ammo fra et våpen til et annet.. Forutsatt at alle 4 riflene bruker 9x19mm ammo..

 

Eller, tar stalker med seg ammoen fra et våpen han dumper helt automatisk ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TUSEN TAKK..

Det hjalp på humøret.. Hater å kaste bort bra ammo.. Får lyst til å begynne på nytt, med tanke på hvor mange halvfulle gevær jeg har kastet..

 

PS: Vet noen hvordan man finner ut hvilken versjon man har av spillet ?

dvs hvilken patch ..

Trykker på update i hovedmenyen, og får til svar at det ikke finnes updates. Men vet jo ikke hvilken versjon spillet er..

Endret av Priest32
Lenke til kommentar

Forresten, grafikken ser "renere" ut i versjon 1.0004 enn den gjorde i 1.0000 ..

Snodig.. Eller kanskje det bare er fordi det var langt på natt og uvær når jeg spilte sist..( natt i spillet altså)

 

Har bare 7600 GT 256MB skjermkort.. Skal oppgradere tenkte jeg, til 8800 GTS 320MB, for å få enda litt mer ut av spillene..

Gleder meg til butikkene får inn igjen det kortet.. Er jo utsolgt på alle de rimelige plassene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...