Gå til innhold

FilePlanet, ign osv -erfaring

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, hei.

Fant ikke noe kategori for denne posten.. men den har jo noe med spill å gjøre...

Abonnerte akkurat på fileplanet for å få muligheten til å laste ned en patch jeg trengte. Å laste ned som gratisbruker er jo håpløst (5-10kbit/sec).

Betalte for "foundersclub" medlemskap. Der skulle man vist nok få noen gratis spill, 3 abonnementer på div. blader og "maximum download speed".

Bah.. snakk om dårlig.

1. De fleste gratis-fullversjons tittlene er forbehold amerikanske brukere.

2. Blad-abonnementer er også forbehold amerikanske brukere.

3. "Maximum downloadspeed" er mellom 10-60 kbit/sec..

(spretter opp til 80-90 kbit for noen sekunder i ny og ne'. Jeg har 14mbit linje...)

..føler meg litt snytt nå! :mad:

Skal også sies at den dårlige nedlastningshastigheten gjelder bare når jeg laster fra US server (fra EU server er hastigheten konge). Problemet er bare at nesten alle filene kun finnes på US servere.

Endret av xantarion
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. leste litt i EULAn deres:

Mange "hårreisende" punkter som jeg tviler på at hadde blitt godkjent i noreg.

2) User Tools. IGN and its affiliates reserve the right to terminate your access without refund to any or all of the User Tools at any time without notice for any reason whatsoever.
Skrevet

Synd dette, er meget fornøyd med min FP subscriber konto. Men føler at Fileplanet folka driver litt monopol her og der. Betale for å spille en beta, er jo bare sugent. En beta er for å utelukke bugs osv sånn at fullversjonen blir knall!

Skrevet

Vurder faktisk å bli dette selv, pga å prøve betaer før alle andre. Spesielt nå som Crysis betean er der, og det er 1 måned til demoen. Var veldig rart at du fikk så dårlig hastighet, når jeg som er gratis bruker ligger på 250 kb/s, som er max på min linje.

Skrevet

Ser jeg muligens har tatt feil av hastighetssaken. Lastet ned i 24-01 tiden igår, var muligens litt travle linjer der borte da. I dag går det unna som bare det (200-300kbit/sec). :blush:

Skrevet

På IGN ligger jeg på max 300 kbps, men på FP ligger jeg som regel på 1 mbps+ som er max av linjen. Om du får dårlig speed, prøv en annen server, kan altids være at problemet ligger et annet sted.

Jeg har alltid misslikt IGN nettverket, men de har litt for mye godsaker til å la de slippe unna. De få kronene det koster bryr jeg meg egentlig ikke om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...