Gå til innhold

crysis beta Disclaimer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjangsen for å bli tatt er liten, men når man går inn en avtale skal man hold den, ellers er mann ikke stort bedre enn en og annen drittunge. Håper at forumledelsen slår hardt ned på NDA brudd og gir samtlige en velfortjent ferie.

9561025[/snapback]

 

ja skjønner dette, jeg har egentlig bare alltid lurt på horfor lage regler som man ikke kan overvåke no serlig

Lenke til kommentar
ja skjønner dette, jeg har egentlig bare alltid lurt på horfor lage regler som man ikke kan overvåke no serlig

9561177[/snapback]

 

 

 

Fordi da har man verktøyene man trenger hvis man oppdager de som går over grensen? Samt det er mange som ikke tør i redsel for å bli sparka ut av beta.

Pluss de regner vel at mennesker ikke har blitt helt korrupte jævler enda. At man til en viss grad følger de lover og regler som blir satt foran en.

 

Du blir ikke tatt hver gang du smeller bilen 5km over fartsgrensa.. men den dagen du blir tatt så kommer det til å svi..(og da ligger man som regel mer enn 5.)

Lenke til kommentar

Det er allerede en rekke som har lagt ut bilder og filmer fra betaen til Crysis. Håper det får følger for den det gjelder. Dette var tilfellet for World in Conflict også i sin beta-periode. Det ble fjernet noen bilder på dette forumet, men har ennå ikke sett noe av Crysis. Godt at noen respekterer avtaler.

 

Dersom man blir tatt i å bryte NDA kan det få en del følger, så være forsiktige. Å dele med personlige venner kan i og for seg være greit, men ikke legg slikt på nettet.

Lenke til kommentar
Sjangsen for å bli tatt er liten, men når man går inn en avtale skal man hold den, ellers er mann ikke stort bedre enn en og annen drittunge. Håper at forumledelsen slår hardt ned på NDA brudd og gir samtlige en velfortjent ferie.

9561025[/snapback]

 

ja skjønner dette, jeg har egentlig bare alltid lurt på horfor lage regler som man ikke kan overvåke no serlig

9561177[/snapback]

 

Så det er greit å rundstjele en butikk, kjøre over en person, lyve til en kammerat, bryte avtaler sålenge man ikke blir tatt eller overvåket? Nice. Føler at jeg mer og mer støtter total overvåking av samfunnet, det hadde løst mange problemer og ikke skapt et snev av problemer for de lovlydige.

Lenke til kommentar
Sjangsen for å bli tatt er liten, men når man går inn en avtale skal man hold den, ellers er mann ikke stort bedre enn en og annen drittunge. Håper at forumledelsen slår hardt ned på NDA brudd og gir samtlige en velfortjent ferie.

9561025[/snapback]

 

ja skjønner dette, jeg har egentlig bare alltid lurt på horfor lage regler som man ikke kan overvåke no serlig

9561177[/snapback]

 

Så det er greit å rundstjele en butikk, kjøre over en person, lyve til en kammerat, bryte avtaler sålenge man ikke blir tatt eller overvåket? Nice. Føler at jeg mer og mer støtter total overvåking av samfunnet, det hadde løst mange problemer og ikke skapt et snev av problemer for de lovlydige.

9563587[/snapback]

 

FrP kan så hvorfor ikke jeg :p hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...