Hullakazam Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Kjøpte en ekstern LaCie P3 500GB harddisk idag, og den startet rett opp uten problemer. Det var hvertfall hva jeg trodde. Nå viser det seg nemlig at den skrur seg av i ca. 1 sekund hvert 5. minutt, noe som gjør det svært vanskelig å overføre større filer til den. noen tips?
Hullakazam Skrevet 21. september 2007 Forfatter Skrevet 21. september 2007 Mye som kan tyde på at det var usb-porten min, for jeg byttet port, og det virker som den funker nå.
Hullakazam Skrevet 21. september 2007 Forfatter Skrevet 21. september 2007 Viste seg at dette ikke hjalp alikevel! Noen tips?
Hullakazam Skrevet 22. september 2007 Forfatter Skrevet 22. september 2007 Ingen som sitter inne med noen tips?
AMDXP Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Prøv denne harddisken med en annen PC. Hvis ikke det hjelper, gå tilbake til butikken og krev en ny HD av samme type. Lykke til og god natt! =) AMDXP
Gunde^ Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Har samme disken og sliter en del med samme problemet, hjelper ikke skifte usbport. Bruker Netshop 1557, mulig det er usbdriverne. Den restarter oftere om jeg skriver til den. Tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå