Gå til innhold

XFX lanserer Fatal1ty-kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, unnskyld for at eg var litt vel nedsettjande. Det eg ville fram til var at han var knusande god ein periode (for nokre år sidan), men etter dette har han tapt seg. Har han nokon gong vunne ei Q4 turnering? =o

9543982[/snapback]

Ikke sikkert han har tapt seg noe særlig, selv om han ikke har kommet på første plass i noen Q4-turnering. Konkurransen er jo mye tøffere nå enn den var da han tok 1.plass i Painkiller for 2 år siden... (men han begynner jo å bli "gammel", reaksjonene er kanskje ikke som de var da han var 20)

 

-Visjoner-

Lenke til kommentar

ikke at jeg har hatt stor interesse for fatal1ty produkter tidligere, men dette var faktisk ikke så ille, med mindre det er snakk om et nytt 8800 ultra som ikke er stabilt da.

 

det er jo noen gode argumenter for å droppe kortet å gå opp et hakk, men dersom budsjettet ditt er beregna for 8800gts 320 så vil jo dette være et veldig bra valg.

Lenke til kommentar
Så lenge produktene holder mål bryr jeg meg ikke om det står "Fatal1ty" eller "BlomsterFinn" på dem, og 650/2000 er noe av det bedre jeg har sett på et 8800GTS.

9547214[/snapback]

 

Blomsterfinn kortet kunne blitt sinnsykt tøft, ser for meg kretskort med sånn blomstrette 70-talls mønster med massevis av blomster i forskjellige farger. Hadde innmaten hvert så lekker hadde også vi som ikke er interesert i spill, neonlys og vifter, hatt en grunn til å hatt gjennomsiktige kabinetter ;)

 

Ikke helt utenkelig heller, iMac G3 kom jo i FlowerPower versjon da var det riktignok plasten på utsiden og ikke kretskortet som hadde blomster.

Endret av modin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...