Gå til innhold

Trenger hjelp til å bestemme meg!


Anbefalte innlegg

Heihei. Har akkurat bestillt meg den råeste PC-en og må i den anledning kjøpe meg et nytt spill. Men jeg klarer ikke å bestemme meg og trenger derfor litt hjelp.

 

Valget står mellom tre titler:

 

Splinter Cell Double Agent: Har prøvd noen tidligere splinter cell spill og synes disse var veldig underholdende. Grafikken på dette spillet ser jo bare helt rått ut.

 

Neverwinter Nights 2: Har prøvd de tidligere spillene og er egentlig en rollespillfan.

 

Bioshock: Har hørt at dette skal være helt rått, og at grafikken er helt syk, men vet ikke helt hva slags spill det er.

 

Utenom disse gleder jeg meg til Assassins Creed, Halo 3 og kanskje Crysis.

 

Noen som har lyst til å dele noen meninger?

Endret av jozwiak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Splinter Cell: Sniking, ganske genialt hvis du liker slike spill.

 

Neverwinter nights 2: Ikke prøvd nr. 2, men det ser lovende ut.

 

Bioshock: FPS der du utforsker en undervannsby. Ingen multiplayer, så etter du har klart spillet blir det ganske kjedelig. Ellers et underholdende spill med mye fancy saker. Det er et bra spill, men det har sine ting som er ekstremt irriterende, som "hacke" spillet.

 

Gå for splinter cell, du kan ikke gå galt med det.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Heihei. Har akkurat bestillt meg den råeste PC-en og må i den anledning kjøpe meg et nytt spill. Men jeg klarer ikke å bestemme meg og trenger derfor litt hjelp.

 

Valget står mellom tre titler:

 

Splinter Cell Double Agent: Har prøvd noen tidligere splinter cell spill og synes disse var veldig underholdende. Grafikken på dette spillet ser jo bare helt rått ut.

Liker du å spille mer "rolig" og er stealth er dette spillet for deg.

 

Neverwinter Nights 2: Har prøvd de tidligere spillene og er egentlig en rollespillfan.

Spillet er faktisk bra dersom du oppdaterer den til det siste. Den har slitt voldsomt. Men personlig er NWN mye bedre enn 2en...men liker du RPG ja, den er nok en vinner.

 

Bioshock: Har hørt at dette skal være helt rått, og at grafikken er helt syk, men vet ikke helt hva slags spill det er.

Svært bra spill, men spennende "kamper". Du kan bruke omgivelsene dine til fordel, og du må nesten gjøre det til tider. Personlig ble jeg litt skuffet over den, men dette er sikker pga forventningene var så høy.

 

Utenom disse gleder jeg meg til Assassins Creed, Halo 3 og kanskje Crysis.

 

Noen som har lyst til å dele noen meninger?

9542328[/snapback]

 

De 3 spillene du listet opp er SVÆRT forskjellige fra hverandre, og egentlig ville jeg anbefalt alle.

 

Å velge kunn 1 av de ville jeg valgt NWN2 pga levetiden på spillet er nesten "uendelig" med mods osv som NWN hadde.

 

På andreplass BioShock. Bare fordi den er så ufattelig morsom å spille, MEN spillet er SVÆRT KORT og har ikke online mulighet.

Endret av nosync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...