Crex Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Vi har følgende problemstilling: Lag et produkt eller idé som får ungdom fra 13-25 ut å trene eller drive med fysisisk aktivitet Må være kreativt og nyskapende Mvh Tormod Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 noe som ødelegger datamaskiner og tv? eller bare oppmuntre dem. sånn som faren min har alltid tatt med meg ut å sykle, og jeg har alltid sykla overalt før jeg fikk lappen. nå som 18-åring sykler jeg minst 2 timer om dagen(inne og ute) bare for den deilige følelsen jeg får av å trene. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Vi har følgende problemstilling: Lag et produkt eller idé som får ungdom fra 13-25 ut å trene eller drive med fysisisk aktivitet Må være kreativt og nyskapende Mvh Tormod 9534131[/snapback] Ei vekt kobla til strømtilførselen på PC-en/TVen/Whateveren. Hvis du har gått opp i vekt, slår den seg ikke på, og du må ut og trimme.. eller no ;-) Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Vi har følgende problemstilling: Lag et produkt eller idé som får ungdom fra 13-25 ut å trene eller drive med fysisisk aktivitet Må være kreativt og nyskapende Mvh Tormod 9534131[/snapback] Ei vekt kobla til strømtilførselen på PC-en/TVen/Whateveren. Hvis du har gått opp i vekt, slår den seg ikke på, og du må ut og trimme.. eller no ;-) 9552107[/snapback] Haha, den var smart. Akkurat som alko-lås på biler. :!: Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 haha, den var genial:P sett patent på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå