Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan "få henne tilbake"?


Anbefalte innlegg

Tittelen kan kanskje være litt misvisende, men det jeg vil frem til er at jeg vil se dama litt oftere. Finne på ting sammen osv.

 

Vi har altså vært sammen i 6 og en halv måned. Og vi er ikke like mye sammen som det vi var før. Hun tilbringer veldig mye tid sammens med venner. De har bil osv. noe jeg tror har en god del med saken å gjøre siden alt blir mye lettere med bil.

 

Vi er kanskje sammen sånn alene et par ganger i uken. Det synes jeg er litt lite. Er det lite?

 

Vil ting bli bedre når jeg får lappen? Jeg er godt på vei med den allerede.

Og bør jeg spøre henne om f.eks hun vil dra å bowle, spille biljard eller noe?

 

Vi var i byen sammen i går og kjøpte bursdagsgaver til henne. Ja, hun insisterte på å være med å kjøpe de. Sånn er ho bare. Og vi så 3/4 av en film to dager før.

 

Er dette et normalt forhold? Dette er liksom den første kjæresten min siden barneskolen og jeg har ikke så mye peiling på forhold åsånn, da jeg på ungdomskolen var sterkt imot forhold. Jeg hadde en innstilling på at alle forhold gikk til helvete til slutt uannsett.

 

Jeg er altså helt amøbe på forhold. Er også av den sjalue typen, noe jeg trener på å bli kvitt og synes egentlig jeg mestrer. Jeg er også en veldig følsom type. Dama sier det kan bli litt for mye til tider så jeg prøver å "manne meg litt opp" på det punktet også.

 

 

Takker for all hjelp på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var nettop inne i ett forhold til ei jente på 15, jeg er 16 det tok slutt etter 7 måneder.

Siden du og damen din er noe større er det jo gode muligheter for at dere er mere modene og har brukt bedre tid på og bli kjent med hverandre så dere hvet hvem dere har og leve sammen med..

 

Du må bare gota at hun er ute med venner, det er litt mye at dere er sammen hver dag i 6 måneder, da går hun lei av deg.. La hun bli forelsket igjen, kjøp noen roser til henne om noen dager, gjør noe fint som viser henne hva du føler for henne:)

 

Hvis du sliter med sjallusi så hvorfor ikke fortelle det til hun, fortell henne om alt du føler, men la hun få et liv.. Ikke styr over det;)

Lenke til kommentar

Jeg har nevnt det for henne, men hun sier nettopp som det dere regna med hun følte; At hun ble litt lei av å være ihop med meg hver eneste dag, og hun vil være mye med venner også.

Jeg har også sagt at jeg blir fort sjalu, noe hun er selv og sier at er søtt.

Hun er forresten 16, så det er ikke så langt ifra alderen på eksen din. smile.gif

Men jeg må nok bare skjerpe meg, ikke la sjalusien ta overhånd og gi henne den tiden hun trenger med venner. Jeg ser henne tross alt hver dag på skolen. Men jeg synes ikke det blir det samme, det er noe annet å være sammens med henne alene. smile.gif

Hun skal forhåpentligvis holde bursdagen på fredag eller lørdag.

Bursdaggaven vet hun allerede hva er, men hva om jeg kjøper noen roser (eller bare en?) og skriver et brev til henne om hva jeg føler osv.? smile.gif

Lenke til kommentar

Jada. Vi vil begge være sammen.

Det er nok bare jeg som ikke har vendt meg til at vi ikke er så mye sammen lenger bare. Det tror jeg da værtall.

 

Jeg er liksom like stormforelsket enda. Hun har liksom slått seg mer til ro. Vi har snakket sammen om det.

 

Ironisk nok var det helt motsatt i begynelsen. Jeg var liksom litt care osv. Ikke at hun er det nå da. Men som sagt, slått seg mere til ro.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har nevnt det for henne, men hun sier nettopp som det dere regna med hun følte; At hun ble litt lei av å være ihop med meg hver eneste dag, og hun vil være mye med venner også.

Jeg har også sagt at jeg blir fort sjalu, noe hun er selv og sier at er søtt.

Hun er forresten 16, så det er ikke så langt ifra alderen på eksen din. smile.gif

Men jeg må nok bare skjerpe meg, ikke la sjalusien ta overhånd og gi henne den tiden hun trenger med venner. Jeg ser henne tross alt hver dag på skolen. Men jeg synes ikke det blir det samme, det er noe annet å være sammens med henne alene. smile.gif

Hun skal forhåpentligvis holde bursdagen på fredag eller lørdag.

Bursdaggaven vet hun allerede hva er, men hva om jeg kjøper noen roser (eller bare en?) og skriver et brev til henne om hva jeg føler osv.? smile.gif

9529922[/snapback]


Hun er 16, hun vill ha spenning..
Du bør være klar over at det er i denne alderen at de utforsker ting, som andre gutter og gjør sprell sammen med venner..

Det er nokk dessverre slik at jenter i den alderen er usikre, og hvis gutten er veldig framtidsrettet kan de føle seg låst..

Ikke planlegg framtida sammen med hun, ha de fint sammen med hun, kos dere..


Kjøp roser til henne, jeg gjorde det til min forige dame flere ganger, hun gråt vær gang thumbup.gif

Kjøpt roser før?
Ett tips, skall du kjøpe rose så kjøp en finstilket rose med mellomstor stilk.
Gjerne hvit rose med røde kanter, en helt rød rose er den du kan gi som nummer 2 eller 3 harhar.gif Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Ironisk nok igjen, det er hun som legger fremtidsplanene! :) I sommer ville hun så gjerne at vi skulle dele hybel osv. Og hun vil veldig at vi skal kjøpe forlovelsesringer.

9530205[/snapback]

Tror ikke det med hybel er noen god ting, ikke nå.

Hun er nokk ganske forelsket i deg, men hun trenger også vennene sine..

 

Hvis hun bruker for mye tid på deg kan hun miste vennene sine, dette må du huske på;)

Lenke til kommentar
Fullt klar over det. ;) Du tok faktisk ordene rett ut av munnen på ho med den setningen.

 

Og ja, hybel sammen er ingen god idé.

9530242[/snapback]

Siden den forige dama mi var jevnaldrende så har jeg nåkk fått den informasjonen jeg trengte for og forstå det, men det varte ikke i mer enn litt over et halvt år..

 

Men jeg finner meg nokk ei ny jente som jeg er glad i skall du se;)

Lenke til kommentar

vel, eneste man kan si er at du må være forsiktig, vis hun synes dere er for mye ilag, og noen ganger foretrekker å være med andre. så kan det fort gå skjeis. slik var det med meg.

 

Jeg har nettop kommen ut av et forhold på 2 år og 2 måneder.

jeg begynte på en ny skole et godt stykke unna henne. men hun ville holde sammen, for hun var så gla i meg. men mens jeg var på skolen, så var hun veldig mye med guttevenne sine. hun fikk nye guttevenner, og begynte å henge ilag med de på kveldstid. jeg ble redd, og spurte henne til slutt om sannheten. og den, den var hard og få vite.

det hadde akkurat gått en mnd, så var hun utro mot meg.

 

Men etter forholdet begynte jeg å innse ting. hun var umoden. (ho var 17 og jeg er 18)

 

Men jeg liker rosen, den viser at du bryr deg om henne, samtidig viser du at du vil ha oppmerksomhet i form av kjærlighet. :)

 

Lykke til.

Endret av Pe3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...