Gå til innhold

Ny Nokia , Nokia E51


ksvens1

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt Nokia E50 i ca. 1 år nå, og har gått å ventet på at det skulle komme en ny modell som erstattet denne. Nå kommer E51 og jeg gleder meg. Størelsen på telefonen er suveren(den er omtrent på samme størelse som 6300) også kjører den Series 60(symbian) som gir oss teknofreaker masse muligheter.

post-28153-1191070370_thumb.jpg

Endret av hqonline
Lenke til kommentar
Spennende å se hvordan batteriet er på denne da, du er fornøyd med din E50? Virker som en solid mobi

9602349[/snapback]

 

Ja jeg er fornøyd med E50'en. Den eneste telefonen som jeg ikke har hatt noe feil på. Desuten er batteridekselet i metall og ikke knirkete dårlig plast :) Den er kjapp i menyene i forhold til andre smarttelefoner med Series 60 på. På E51 er det jo wlan da, så det spørs på batteriet da. Jeg har en E65 som jeg bruker i jobbsammenheng, og batteriet på den er DÅRLIG!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har sett den i Black, White steel, og en eller annen form for Bronze. Bronze-versjonen er ikke å se her til lands enda, og trolig aldri. Blei Black på meg :) Gleder meg veldig til å få fingrene i den. Hva har S60 v3.1 (v3 FP1) å tilby i forhold til det vi har sett av tidligere S60 v3?

 

Hei , vet du når den dukker opp i Norge.

Lenke til kommentar

Blir mer og mer sikker på at E51 blir min neste mobil. Verdig oppfølger til E60 som jeg har hatt over et år nå. Den er 96cm3 stor, mens E51 som inneholder alt den har pluss litt mer er på 61ccm. Gjør E60 50% større. Ganske imponerende utvikling på litt over et år.

 

Tok litt på en dummy forleden dag, nydelig :) Morsomt hvordan de ulike fargevariantene har ulike mønster på batteridekselet, og mønsteret kjenner man når man holder på mobilen.

 

Tror jeg har funnet årets julegave til meg selv i den her.'

 

forresten, masse live-bilder her:

http://www.fony.sk/photos/nokia/thumbs.php..._e51&page=1

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Hey! Hva skjer på bilde 41 av 49? Kan man endre ett og ett temaelement? Er det en S60 v3 FP1 sak? Kan man endre fult bakgrunnsbilde i standbymodus?

 

Litt skuffet over at søkeren på kameraet fremdeles ikke er fullskjerm. Ellers gleder jeg meg som pokker! :D

 

Det var da forresten et fysisk lite batteri i denne telefonen? Det spås at det er forholdsvis sprekt til tross for størrelsen skjønner jeg?

Lenke til kommentar
Hey! Hva skjer på bilde 41 av 49? Kan man endre ett og ett temaelement? Er det en S60 v3 FP1 sak? Kan man endre fult bakgrunnsbilde i standbymodus?

Stemmer det. Om det er relatert til FP1 er jeg usikker på, men høres logisk ut det ja. Lignende funksjon finnes også i 6120 Classic, og også i Series 40 v5 (bl.a. 6500 Classic).

 

Usikker på bakgrunnsbilde, men kan teste dette på 6120 Classic i morgen.

Lenke til kommentar
E51-batteriet skal visst være blant de aller beste i klassen på batteritid, ja. :)

 

 

Stemmer det. Om det er relatert til FP1 er jeg usikker på, men høres logisk ut det ja. Lignende funksjon finnes også i 6120 Classic, og også i Series 40 v5 (bl.a. 6500 Classic).

 

Usikker på bakgrunnsbilde, men kan teste dette på 6120 Classic i morgen.

 

Jeg er så ... lykkelig! :D Opparbeider en rimelig stor fallhøyde i forhold til en eventuell skuffelse her nå.. :p

 

EDIT:

..og så blei det ikke E51 allikevel. Har flyttet nå, og finner ikke igjen verken 12V eller 230V laderen til min Holux GPSlim 236. Så da blir det N82 istedenfor grunnet GPS antennen. Damn. Håper ikke jeg angrer..

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...