Gå til innhold

[GTA:SA] NRG 500 StreetFighter


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bare lurte på om det var noen her som har funnet NRG 500 Streetfighteren i GTA:SA?

Jeg spilte det hos en kompis på PC-en hans, kjørte ned på ferja i San Fierro, og satt meg på NRG 500'n. Gjett hva? Den er blitt bugga til en SF(tror jeg). Den har ingen kåper fremme, ingen lykt(selv om den faktisk lyser), ingen motor, og ingen eksos potte :p

Den står nå vell bevart i garasjen. Kjører med den hele tiden :D

Er dette bug eller er det en skjelden sykkel?

Jeg kan komme med bilde etter skolen i dag :)

 

Gleder meg til GTA IV!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg bare lurte på om det var noen her som har funnet NRG 500 Streetfighteren i GTA:SA?

Jeg spilte det hos en kompis på PC-en hans, kjørte ned på ferja i San Fierro, og satt meg på NRG 500'n. Gjett hva? Den er blitt bugga til en SF(tror jeg). Den har ingen kåper fremme, ingen lykt(selv om den faktisk lyser), ingen motor, og ingen eksos potte :p

Den står nå vell bevart i garasjen. Kjører med den hele tiden :D

Er dette bug eller er det en skjelden sykkel?

Jeg kan komme med bilde etter skolen i dag :)

 

Gleder meg til GTA IV!

9518323[/snapback]

 

 

Venter på bilde:D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har sett den før. Er en spawnfeil med GTA spillene som gjør det der. Den får en error idet den spawner sykkelen, så dropper den det og sletter spawnen, men noen ganger failer den også når den sletter spawnen. Husker jeg hadde 4 Taxier i GTAVC uten lys, og en av den uten dører, selv om når du gikk inn i den så åpna du en usynlig dør...

 

Du vil kunne finne slikt i alle GTA spillene, men er ofte litt flaks som skal til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...