Gå til innhold

CS, hvor kan det kjøpes...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra.

Og vet du hvorfor jeg sier det? Det er fordi du ikke enda har spilt det, eller kjøpt det.

Det er ikke noe bra spill, det er sikkert over 2 år gammelt, og spilles av idoter fra hele verden.

Vil du bli en av dem? Neppe.

Jeg forslår du tar opp en annen hobby, for eksempel å bruke datamaskinen til noe

konstruktivt. Om du ikke vil det, og heller bruke opp tiden på spill, så ok, men for all del spill noe

annet enn counterstrike. Det finnes mange andre spill, som feks xpilot som ikke er

uspilte eller kapret av fjortiss (det er også en tilstand) idioter som ikke driver med noe annet enn

en MTV generasjon av underholdning.

Lenke til kommentar

hehe, spilles av idioter.... Vel da er isåfall jeg en av dem ;)

 

Du skriver du har runda HL, vel hvis du har kjøpt deg det (HL altså), så kan du laste ned CS gratis og benytte serienummeret til Half-life spillet!! Hvis ikke, regner jeg med de fleste Databutikkene har en eller annen HL pakke hvor dette spillet inngår, og det koster sikkert ikke mer enn ca 200,-

 

Og en annen ting, jeg spiller ikke CS p.g.a at det er realistisk, bare fordi jeg syntes det er helt konge og sette seg ned av og til og bare ha det morsomt !!

Lenke til kommentar

For å si det sånn: Det er det desidert mest spillte online spillet i verdens historien... Så NOE må utviklerne ha gjort rett? Det er ikke uten videre realitisk, ei heller svært bra grafikk... Men gameplayet fungerer, og for meg er det viktigste! Så hent det ned fra www.counter-strike.net å test...

 

Kaptein_S

Lenke til kommentar
Bra.

Og vet du hvorfor jeg sier det? Det er fordi du ikke enda har spilt det, eller kjøpt det.

Det er ikke noe bra spill, det er sikkert over 2 år gammelt, og spilles av idoter fra hele verden.

Vil du bli en av dem? Neppe.

Jeg forslår du tar opp en annen hobby, for eksempel å bruke datamaskinen til noe

konstruktivt. Om du ikke vil det, og heller bruke opp tiden på spill, så ok, men for all del spill noe

annet enn counterstrike. Det finnes mange andre spill, som feks xpilot som ikke er

uspilte eller kapret av fjortiss (det er også en tilstand) idioter som ikke driver med noe annet enn

en MTV generasjon av underholdning.

 

:rofl:

 

Så masse sinne for et lite uskyldig spørsmål :lol:

 

Nå har det seg slik at jeg bruker PC'en til litt andre ting enn spill ca 8 timer til dagen. Jobben som systemutvikler medfører det.. Skulle jeg vært fornuftig hadde jeg ikke hatt PC i heimen i det hele tatt, men jeg er nå som så mange andre litt for glad i PC'en min.

Anyways, når jeg skal spille vil jeg helst ha det morro uten for mye tenkning, og dessuten kan det jo være greit å blåse ut litt av agresjonen ved å splatte bort noen fjortisser på CS også da :yes:

 

Andy

Lenke til kommentar
hehe, spilles av idioter.... Vel da er isåfall jeg en av dem ;)  

 

Du skriver du har runda HL, vel hvis du har kjøpt deg det (HL altså), så kan du laste ned CS gratis og benytte serienummeret til Half-life spillet!! Hvis ikke, regner jeg med de fleste Databutikkene har en eller annen HL pakke hvor dette spillet inngår, og det koster sikkert ikke mer enn ca 200,-

 

Og en annen ting, jeg spiller ikke CS p.g.a at det er realistisk, bare fordi jeg syntes det er helt konge og sette seg ned av og til og bare ha det morsomt !!

Morsomt? Det er ikke morsomt å høre på "whining" fra drittunger, spiller var greit nok før det ble oversvømt av tullinger, nå er hele cs-community bare en stor suppe med inkompetente fjols (for det meste ja).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...