Jump to content

termos

Medlemmer
  • Content Count

    118
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Savner en test av Ultrablast, supert spill som har ligget på AppStore en stund nå. Har også vært under kniven i dagbladet www.dagbladet.no/2010/05/27/kultur/spill/iphone/retroflux/ultrablast/11888211/
  2. Noen andre som har problemer med at musikken lagger av og til? Jeg har all musikken min på minnekortet som er 16gb class 6, og dreper alt med taskiller før jeg starter Music-appen.
  3. Jeg fikk til slutt lagt inn modaco og er veldig fornøyd, men jeg har noen spørsmål. Hva er poenget med radio-saken? Lurt å legge inn? Jeg syns også lyden i øreproppene er alt for høy på det laveste volumet, noen som vet om dette kan fikses?
  4. Noen andre som har problemer med at grensesnittet til musikkspilleren ikke forsvinner fra tastelåsskjermen lenge etter at du har hørt på musikk? Har prøvd å drepe Music med taskiller også.
  5. Hva er fordelen med Modaco sin rom i forhold til den nye fra htc?
  6. Kan ikke si eksakt om Oslo, men jeg bor rett utenfor, og her er det kun Telebutikken som fører telefonen i butikk. Prisen var 5300,- eller noe sånt mener jeg å huske. Lefdal/Elkjøp får den ikke i butikk før rundt 15., Telekiosken og Spaceworld har den ikke. Telebutikken blir for dyr men takk for hjelpa, de er de eneste som har den over disk i Trondheim også! Jeg får bestille den fra elkjøp og håpe den ligger i posten når jeg kommer hjem
  7. Har prøvd å få tak i mobilen i Trondheim en stund nå men den er bestillingsvare i alle butikker! Drar til Oslo på tirsdag, noen som vet om butikker i Oslo som selger den over disk?
  8. Hva skal det bety, og hvorfor det? Trenger verden lite portabel programvare som det tar ti ganger lengre tid å skrive? Det er vel, og kommer sikkert alltid til å være slik at man bruker det når det trengs som f. eks på håndholdte enheter eller bare gammel maskinvare.
  9. HAHAHA jeg dør. Ler bare jeg tenker på alt du må kunne for å lage en spill du kan ta penger for, og så ler jeg litt til når jeg ser for meg at du trekker deg totalt vekk fra ideen og stikker for å se en film istedenfor. Jeg kan gi deg et tips i tillegg til all flamingen da; les alt du kommer over om programmering (C eller C++), spill-fysikk og grafikk-relatert mattematikk. Sjekk innom www.gamedev.net , www.flipcode.com og noen linker derfra er sikkert heller ikke så dumme.
  10. cato er dødherlig, spesielt når han er naken
  11. Slå av maskinen først da, ta ut kortet og sjekk på AGP-pluggen i skjermkortet. På de 4 bakerste pinsene er det en urla-teip du må ta av, pinsene har adressene 0x4C 0x4D 0x4E og 0x4F, det står kanskje på kortet, men du trenger infoen til senere. Når du har tatt av teipen endrer du på jumper 5831 (NVIDIA har 3831) til 1, det er også 4 andre jumpere på hovedkortet som må settes til 0, det er 3289, 3290, 3291 og 3292. Den siste skal settes til 1, men bare om den første er 0, men ikke om den første OG andre står på 0, den tredje er bare avhengig av den fjerde som MÅ være 1, hvist ikke blir de to første omvendt. Du finner ut av det til slutt.. Når du har gjort dette starter du PCen igjen, gå inn i bios-setup og sett kortet i PRA mode 4, og AGP agulator verdi til 0x451FF02 (NVIDIA bruker 0x321FF01), om du har flere AGP-porter skal agulator verdien settes i rekkefølge ovenfra og ned etter hvordan de er plassert på hovedkortet. Du må da legge til verdien 15 (0xE) på agulator verdien til porten. PRA mode 5 trenger bare endres på om du har satt agulator verdien til noe over 0x451FFF, det finner du ut til slutt. Da skal alt virke, om det er noen problemer er det bare til å spytte ut. :woot:
  12. Det bare til å fjerne teipen bak på agp-pluggen det :woot:
×
×
  • Create New...