Gå til innhold

[Løst] Hva mener dere om gutter i g.streng?

alexkl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Velkommen til G-streng arenaen, dere kan fortsette diskusjonen her, dere ble veiledet fra denne tråden.

(Bump, for å vekke tråden til live)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Bruker rørleggere undertøy? :hmm:

Skrevet

G-streng er veldig teasing, og eg syns det ser bra ut om det er det som er meininga. Dermed blir det ein homseting uansett, iallefall for min del. Hadde vore frykteleg frustrerande for meg å sjå ein heterofil mann med g-streng.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hahahaha! Er TS seriøs?

Er det noen her inne som faktisk bruker/har prøvd å bruke string som tør stå frem?

Jeg har prøvd å bruke g-string. Både for menn og for kvinner. No biggie. Maks ukomfortabelt plagg.

Skrevet

Hahahaha! Er TS seriøs?

Er det noen her inne som faktisk bruker/har prøvd å bruke string som tør stå frem?

Jeg har prøvd å bruke g-string. Både for menn og for kvinner. No biggie. Maks ukomfortabelt plagg.

Hvor kjøpte du den?

Skrevet

Jeg synes G-streng er lite stilig på både kvinner og menn. Selvfølgelig kan damer være sexy med G-streng på, men det er egentlig ikke på grunn av G-strengen.

Hm, vet gutter hva hensikten med g-streng er? ;p

Er det en hemmelighet, eller har du tenkt til å dele fasiten din med oss?

Skrevet

Jeg synes G-streng er lite stilig på både kvinner og menn. Selvfølgelig kan damer være sexy med G-streng på, men det er egentlig ikke på grunn av G-strengen.

Hm, vet gutter hva hensikten med g-streng er? ;p

Er det en hemmelighet, eller har du tenkt til å dele fasiten din med oss?

Sånn at man ikke skal få sånn trusesøm under enkelte plagg?

Mye finere med en hel rompe, enn en delt i to.

Skrevet

Må man ha tanntråd i rompa for at ikke trusesøm skal vises?

Jeg er ikke sikker men. Hvis man bruker en vanlig truse vil denne gå tversover rompeballen din og dele den. Du kan derfor bruke G-streng som ligger under sømmen til buksa, eller hot pants som legger seg under rumpe ballen, eller boxer som de fleste foretrekker. Boxere vet jeg ikke om det blir noe truse søm av XD

• 3 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...