Frederick_ Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 (endret) Hei, når du først leser dette så vil du vel ha en clan i TF2? . Vet ikke navn enda dag er det 1 dag igjen før TF2 Beta kommer, og da er det like greit å begynne i dag. Dette er clan og en Mix.club, altså hvis vi fks hadde fått takk i en server kunne vi hatt Norske vs norske der alle kjenner værandre osv. Det er på PC vi altså skal ha clanen KRAV: #1 Du har en fungerene mic #2 Du skal være glad i å spille og klager ikke på andre #3 Du vil spille TF2 for morro skyld og har lyst til å kose deg med TF2 #4 Du vil enten spille mix med norske eller være i clan #5 Du er ikke en smacktard VI GIR DEG #1 En hyggelig clan #2 Vi spiller mye og er hyggelige #3 Vi har Ventrilo server så vi henger der Kontakt oss X-fire: 1silo1 msn: [email protected] Irc: Du kan snakke med meg på #Norge.tf2 Eller PM meg her Mvh: Silo aka Symphony PS: Kan du tysk hadde det vært PERFEKT, fordi det er kommet en tysk ladder, men vanskelig å spille når ikke jeg kan tysk Du må ikke kunne tysk, hadde bare vært greit. Så alle som vil, send meg en PM EDIT: Da er navnet kommet, Idle #Nigthshade @ Quakenet Endret 17. september 2007 av Silo
Sammeh Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Jeg er gjerne interessert i en TF2 klan, helst en norsk en. Klanen må være nogenlunde seriøs slik at vi kan spille PCW'er osv. Hvor mange er dere fra før? Har forresten navneforslag; Graveyard Shift
Frederick_ Skrevet 17. september 2007 Forfatter Skrevet 17. september 2007 Alle som vil bli med add meg på msn: [email protected]
Jext Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Heisann Symphony! Håper det kommer litt klaner på dette spillet snart så vi har noen å spille mot og sånn da!
Rage_Hunter Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Ikke for å pirke, men skrives ikke det Nightshade? Selv har jeg lenge stirret etter en verdig arvtaker av RTCW: ET, så dette er absolutt et stort kanskje! Vil holde dere oppdatert.
Mr. Fiskum Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har addet deg på msn, men det finnes ingen #Nigthshade...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå