Gå til innhold

Juletilbud fra topline


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestillte mitt den 12 des, og ble lovet å få det før jul, men kom ikke før 3.juldag :sad:

Er ganske formøyd med mitt, dog det skal byttes ut mot Radeon8500, siden 2d kavliteten ikke er tilstrekkelig på dette Daytona kortet... Ellers kan jeg nevne at det er VELDIG "klokkbart"...har så langt vært oppi 250/550... B-) ... 5.0ns ram...øøøhhh usikker jeg...:smile:

Lenke til kommentar

Jeg bestilte kortet den dagen det var på tilbud. 12.12.01? Har enda ikke sett noe til kortet eller spor av det via posten sin 'spor pakke'. Topline svarer heller ikke på mailene mine og de har rot i systemene sine når det gjelder hvilket 'spor pakke' nr jeg har fått og rot med hvilken dato de har sendt pakken. Egentlig lurer jeg på om de har sendt noen pakke i det hele tatt. Det kan virke slik når de ikke svarer på mine henvendelser.

Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-04 08:13, oprann skrev:

Jeg bestilte kortet den dagen det var på tilbud. 12.12.01? Har enda ikke sett noe til kortet eller spor av det via posten sin 'spor pakke'. Topline svarer heller ikke på mailene mine og de har rot i systemene sine når det gjelder hvilket 'spor pakke' nr jeg har fått og rot med hvilken dato de har sendt pakken. Egentlig lurer jeg på om de har sendt noen pakke i det hele tatt. Det kan virke slik når de ikke svarer på mine henvendelser.

Hva bør jeg gjøre?


 

Hvis jeg var deg ville jeg ringt de og norter det de sier og navnet på den du snakker med. Da har du noe å vise til senere.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg og en kamerat bestilte også 2stk. GF3 kort 12.12.01

 

Har ikke sett noe i posten enda.

Ringte og snakket med de i butikken til Topline 17.12.01 (Tlf. 63 81 73 22)

Fikk opplyst at kortene skule være framme før jul.

Fikk beskjed 19.12.01 om atde skulle vert hentet av Posten ca 16:30 Tor. 18.12.01

 

Har som sagt ikke sett noe enda, men.....

 

Får heller ikke tak i noen i butikken lengre. :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...