Gå til innhold

Dør som slamrer av muskelstramming

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, hvis jeg går inn i et lite rom f.eks vinnfang eller et lite bad, lukker dør og deretter strammer alle musklene i kroppen slammrer det i døra. Hvorfor skjer det?

Endret av katrineschurmann
Videoannonse
Annonse
Skrevet
det tror jeg blir vanskelig å få no bilde av det på film, men det er bare å prøve selv så ser dere.

9501742[/snapback]

No movie = It didnt happen.

Skrevet

nei jeg har prøvd på mange dører, men det funker bare i små rom og så må det være litt slarke i døra. den må vøre lukket, men det er alltid litt dødgang i døra og det er dette området jeg får til å bevege

Skrevet (endret)
Nei det er ikke det, fordi jeg har prøvd med store bevegelser, puste fort inn og ut uten at det samme skjer.

9501698[/snapback]

Jeg har fått flere til å prøve og alle får det til, så det er ikke det at jeg har overnaturlige evner

9501703[/snapback]

Det må være en dør som går utover fra rommet jeg er i. Når den slamrer kommer den mot meg så det kan ikke ha noe med lufttrykk å gjør. vindu kan dessuten stå på full åpning.

9501721[/snapback]

De innleggene kunne du skrevet som ett innlegg. Bruk rediger funksjonen neste gang :thumbup: .

Endret av oblivion_-__
Skrevet
Ja, dette har jeg og opplevd. Når jeg strammer musklene i kroppen, sprenges døra opp, glass knuser og naboene klager over sjokkbølger.

9504334[/snapback]

It's called superpowers

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...