Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prøve å være det motsatte kjønn

Gjest sex3000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm det første jeg tenkte på var at jeg ville gått å pult en fyr, men det ville vært homo syns jeg :p siden jeg egentlig er en fyr selv...

vel, hadde gått på butikken, kjøpt baby olje og agurk! xD

måtte jo ha testa hvordan en kvinnelig orgasme var før det var over...

Skrevet

Absolutt runka!

Og prøvd å fått meg noe av ei jente for å se hvordan det er å pule ei jente!

Og tisse stående.

Se om jeg kunne spist den største menyen på mcdonald eller burger king eller noe sånt :p

Skrevet (endret)

Kjøpt en dildo og vært inne hele dagen og brukt den i alle tenkelige kroppsåpninger for å se hvordan det er å få multiorgasmer.

Endret av Bytex
Skrevet

Hadde sikkert sittet hjemme og lurt på hvordan i helvete jeg skulle få ut igjen tampongen jeg nettopp mistet litt vel langt inni...for med min flaks hadde jeg nok helt klart blitt jente i feil uke.

Skrevet
Hadde sikkert sittet hjemme og lurt på hvordan i helvete jeg skulle få ut igjen tampongen jeg nettopp mistet litt vel langt inni...for med min flaks hadde jeg nok helt klart blitt jente i feil uke.

9504632[/snapback]

HAahaahaaa :!:

Noe slikt med meg ja... Pluss at jeg hadde irritert vettet av meg på grunn av stringen som graver seg oppi steder truser skal holde seg unna...

Skrevet

Jeg hadde nok runket, for sjekke åssen det er for dere gutta. Så hadde jeg funnet ei jente, og sjekka åssen det er å pule som gutt. Har alltid lurt på åssen det hadde vært!

Skrevet (endret)

Ville jo være typisk meg å bli jente første dagen i mensperioden når det gjør mest vondt.

Men et par dildoer og låse døra hadde nok funket.

Endret av Bytex
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...