Gå til innhold

U600 - overføre musikk fra PC->minnekort


koffern

Anbefalte innlegg

hei

 

Har akkurat fått meg samsung u600 og 1gb minnekort, og hadde tenkt til å overføre musikk ifra PC-en til minnekortet. Eneste problemer er at jeg ikke klarer det :p når jeg prøver å sette inn minnekortet i PC-en får jeg bare at minnekortet er skriverbeskyttet og at det ikke går. Så prøvde jeg Gjennom de programmene som fulgte med mobilen, men klarer bare å legge sangene inn på minnekortet til mobilen. Er det noen innnstillinger jeg må gjøre på telefonen for at sangene går direkte fra "multimedia manageren" til minnekortet? er litt slitsom å først legge inn 10 sanger på mobilen også kopiere de over på minnekortet.

 

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønte heller ikke en dritt av det programmet som fulgte med telefonen.

 

Etter litt prøving og feiling så fikk jeg synkronisert med MediaMonkey og da gikk det ganske fort.

 

Det eneste som plasger meg er at musikkspilleren er sinnsykt treg. Kan ta nesten 5-6 sekunder å skifte sang.

 

Har du det problemet?

 

Har tenkt på at det kanskje går raskere hvis jeg bruker Samsungs program eller ikke fyller kortet helt.

 

Det med at musikkavspilleren er så treg irriterte meg faktisk så mye at jeg den siste tiden har gått tilbake til min SE W810i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...