Gå til innhold

Kompakt og kraftig fra Asus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neste så jeg vurderer å avbestille min XPS M1330.

9493371[/snapback]

De ligner jo veldig på hverandre, så du har et vanskelig valg forand deg. Jeg ville nok gått for Dell'n.

9493385[/snapback]

 

What to do what to do. Blir nok å vente på min Dell, har tross alt LED-skjerm, hadde ASUS sin hadde det hadde vel valget vært lett, men det ville nok også gjort den dyrere.

Lenke til kommentar
Neste så jeg vurderer å avbestille min XPS M1330.

9493371[/snapback]

De ligner jo veldig på hverandre, så du har et vanskelig valg forand deg. Jeg ville nok gått for Dell'n.

9493385[/snapback]

 

What to do what to do. Blir nok å vente på min Dell, har tross alt LED-skjerm, hadde ASUS sin hadde det hadde vel valget vært lett, men det ville nok også gjort den dyrere.

9493455[/snapback]

LED-skjermen er helt klart verdt det. Den er utrolig lyssterk og fantastisk å se på. Jeg var på en demo hos Fujitsu-Siemens på mandag i forbindelse på jobben. Da fikk jeg tatt en titt på en Lifebook S6410. Denne er også i samme segment som XPS M1330 og denne ASUSen, men jeg ble ikke imponert over den. Den var en god del tykkere enn XPSen (grunnet modulær optisk enhet som kan byttes ut med ekstra batteri bla) og LED-skjermen "blødde" rundt hele skjermen. Men kunne tydelig se alle LEDsa. Ble ikke imponert ass, er jo ei maskin til 17-18k.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...