Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hun skryter av eksen sin


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 25 år. Ble sammen med ei på 19, blir 20 i år. I begynnelsen av forholdet begynte hu å skryte av hvor god eksen var i senga. Og hu fortalte om en gutt hu styret med etter eksen sin, og han var helt bak mål i senga og at hun hadde gått tilbake til eksen for å få seg noe bedre. Etter at hu fortalte dette, har jeg hatt en presentasjonsangst. Er redd at hvis jeg ikke er god nok i senga så vil hu gå tilbake til eksen sin. Hun mener at sex'en må funke hvis andre ting skal funke, mens jeg mener motsatt. Fortiden så er det slutt mellom oss, men hu vil ha meg tilbake. Hva burde jeg gjøre? Er litt usikker på henne. Har liksom ikke helt tillit til henne pga det hu har fortalt. Er det bare meg eller var det dårlig gjort av henne og si det? Jeg syntes det ikke var noe særlig å høre om eksene hennes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å skryte om hvor god eksen er i senga er ikke snilt gjort, skjønner ikke hvorfor hun sa det til deg.

 

Det er sant at sexen må være der for at forholdet skal få litt spenning, dårlig sex leder til at andre ting blir dårlig for dere. Selvsagt gjelder ikke dette for alle, det får dere selv bedømme.

 

Konfronter henne med at du ikke synes det er noe særlig å høre om eksene hennes, jeg mener hvertfall at det ikke er noe som skal skrytes om.

Lenke til kommentar
Å skryte om hvor god eksen er i senga er ikke snilt gjort, skjønner ikke hvorfor hun sa det til deg.

 

Det er sant at sexen må være der for at forholdet skal få litt spenning, dårlig sex leder til at andre ting blir dårlig for dere. Selvsagt gjelder ikke dette for alle, det får dere selv bedømme.

 

Konfronter henne med at du ikke synes det er noe særlig å høre om eksene hennes, jeg mener hvertfall at det ikke er noe som skal skrytes om.

9492243[/snapback]

 

Ja, klart at sexen skal være der, det er jeg enig. Men det hu ville frem til var at jeg skulle visst være god i senga. De andre forholdene jeg har hatt, har sexen alltid funket bra. Ingen som har sagt noe på det, eller brydd seg om det. Men hu her, har brydd seg veldig mye om det. Altså jeg får ikke sexen til å funke hvis det funker mellom oss fra før.

Lenke til kommentar

Ja, det jeg mener også. Det bekymrer meg ganske mye at hun tenker så mye på den sexen før andre ting. Og jeg føler litt at han eksen er en trussel for meg. Og sånt forhold vil ikke jeg ha. Hu har aldri vist noe særlig interresse for meg i forholdet, og hatt en veldig kvalm holdning mot meg. Hu kommenterte alt jeg sa og gjorde, ingenting var bra nok virket det som. Akkurat som om hu hatet meg. Men først etter at jeg gjorde det slutt så tok hu kontakt etter 4 dager, og sa at hun savnet meg og var utrolig glad i meg. Og på bursdagen min så rakk jeg så vitt å stå opp før hu ville hjem. Vi var ikke så lenge sammen heller, ca 2 mnd.

Lenke til kommentar

Enkelt å greit: hadde dama mi gått å snakket om noe som helst som inkluderte henne , en ex & en seng så hadde jeg blitt rimelig forbanna :hmm: kansje forskjellig fra person til person men i alle fall sånn jeg hadde tatt det. det er jo rett å slett respektløst å ikke tenke på følelsene til den andre parten når du i det hele tatt går å plaprer i vei om exen sin , også enda om hvordan han var i senga? nei vettu hva kompis det der tror jeg ikke er noe for deg hvis du er ute etter noe seriøst :thumbdown:

Lenke til kommentar
Takk Bergmo! Jeg ble rimelig forbanna når hu satt der og skrøyt. Er glad jeg er ferdig med det forholdet.

9515851[/snapback]

 

Ikke noe problem :)

Vet selv hvordan det er hvis dama bare nevner en ex så det der må ha vært jæææævlig lite hyggelig :dontgetit:

Veldig fint å høre at du har et positivt syn på at det er over !

Lykke til videre! : :thumbup: :

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...