Gå til innhold

FIFA-demo på 360 og PS3 i dag (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørt at spillerne i enkelte tilfeller løper som låst på skinner - akkurat som i de forrige spillene - og at du ikke kan kontrollere han som du vil, selv om du egentlig skulle hatt full kontroll.

 

Også hørt at du ikke har mulighet til å møte ballen når noen sender deg pasning, du får liksom ikke kontroll over spilleren før akkurat i det du får ballen, og at medspillere heller ikke møter pasninger.

 

Stemmer dette?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, men jeg ble i hvertfall fryktelig skuffet over Fifa, nok en gang. Jeg er og blir en Pes-fan, men jeg åpner for at fifa kan være artig det også, men dette her er iallefall altfor dårlig til å være et Next-gen spill. Spillet har jo total mangel på fysikk, spesielt på ball ved skudd o.l. Altså, den spretter, men det er det.

 

Dessuten var grafikken langt under pari, virka kantete.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke, men jeg ble i hvertfall fryktelig skuffet over Fifa, nok en gang. Jeg er og blir en Pes-fan, men jeg åpner for at fifa kan være artig det også, men dette her er iallefall altfor dårlig til å være et Next-gen spill. Spillet har jo total mangel på fysikk, spesielt på ball ved skudd o.l. Altså, den spretter, men det er det.

 

Dessuten var grafikken langt under pari, virka kantete.

9491541[/snapback]

 

 

Hvilken konsoll var det på da?

 

Edit: kan tenke meg det er PS3, Xbox 360 versionen har omtrent ingen jaggies (kanter)

 

Spilte begge versione 1 times tid i går

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Det er på Ps3 ja, og jeg mente ikke egentlig jaggies. Spillerne er på en måte ikke myke i kantene, man kan liksom se pikslene på en måte. Men spillet fløt bra.

 

Grafikken for min del er egentlig uviktig, selvom stemningen må være god. Det er i hele tatt gameplayet og spillefølelsen som spiller noen rolle. Fikk riktignok ikke teste mer enn et par kamper, fordi dama måtte pleies i går, men foreløpig synes jeg fortsatt fifa har et stort steg å ta før det utfordrer pes på spillefølelse og gameplay.

 

Det virker på en måte som om du kan styre mer selv på pes.

 

Edit: Noen skriveleifer!

Endret av LuciferNykirke
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...