Gå til innhold

COD4 - Beta Key


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men... eh... skulle ikke betaen liksom være offisielt tilgjengelig i Norge fra og med idag? Isåfall, er det ikke ganske r**va at jeg fortsatt ser på andre forummedlemmer på gamer.no som den mest sannsynlige kilden til en beta-key?? Blir litt småsur av sånt som dette jeg, drives det egentlig "markedsføring" av COD4 og betaen her i landet eller? :nei::mad::thumbdown::hrm:

Lenke til kommentar
Men... eh... skulle ikke betaen liksom være offisielt tilgjengelig i Norge fra og med idag? Isåfall, er det ikke ganske r**va at jeg fortsatt ser på andre forummedlemmer på gamer.no som den mest sannsynlige kilden til en beta-key?? Blir litt småsur av sånt som dette jeg, drives det egentlig "markedsføring" av COD4 og betaen her i landet eller? :nei:  :mad:  :thumbdown:  :hrm:

9484228[/snapback]

Det skal jo være mulighet for å få key fra norske sammarbeidspartnere!

 

Skal strekke strikken litt å se hva jeg kan finne ut!

Lenke til kommentar

Hele dette beta-opplegget har vært ganske klønete egentlig.. IW har kommet med ALT for lite informasjon om når og hvor beta-koder kommer.. Det at den ble sluppet som US-only i starten er greit, men da burde de ihvertfall gitt ut til alle innen en uke elns.. Betaen er vel fortsatt bare for US og UK, er den ikke? Det til og med mange amerikanere som ikke har fått beta fordi charlieoscardelta ikke sendte ut o.l.. Lovte de ikke ut Beta-tilgang til alle som regga seg på charlieoscardelta? :hmm:

 

Anywho, har en kode til den som trenger den mest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...