Gå til innhold

Vil bli kvitt de xtra kiloene fortest mulig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann jeg er da lei av og sitte som den tykkeste gutten i venne gjengen og vil da ta vekk noen kg, er da 1.80 Høy og veier 81Kg, lurer på hva som er den raskeste måten og gå ned på ? Har allerede kutta ut brusen og sjokoladen.

9473873[/snapback]

Beveg på deg! Gå, jogg eller få med kameratene dine på fotball, tennis, basket osv. Det er bare fantasien setter stopper. Kos deg på lørdagen, gjerne med mat du lager fra bunnen selv. F.eks hjemmelagd pizza osv, men ikke gå helt "overboard".Drikk litt brus hvis du føler for det. Det viktigste verktøyet du har, er nettopp motivasjonen din. Sett deg langsiktige mål, samt kortsiktige mål. Når du har nådd et mål, belønner du deg litt ekstra. Igjen for å holde motivasjonen oppe, for mister du denne, da er løpet kjørt. :)

 

Du er vell heller ikke så veldig tykk med 1.80 og 81 kg. ;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg jogga i 40 minutt i gjevnt tempo og da var "jogge ruta" ferdig så jeg bare gikk en tur og tusla i byen i 20 min [for og ha jogga/gått i en time], når ejg kom hjem tok jeg 10x10 Sit ups og 5x5 armhevninger, ikke drikki brus i dag, Spiste grovt brød + Flykræsj (makrell i tomat) til frokost, mors lille lasgne til middag og noe sånn musli+Melk til kvelds mat.

 

Om jeg fortsetter sånn har jeg noe sjangs for og gå ned ? eller burde jeg evnt spise noe annet, kom gjerne med forslag :)

Endret av TheEmo
Lenke til kommentar
Jeg er 181 og 81-83kg.. jeg trodde ikke jeg var tjukk. Men kanskje alle andre gjor det?  :huh:

9483441[/snapback]

Det finnes folk som er 1.85høye, og begge veier 85kg men bare den ene er fet/bolle osv. Det kan jo være den fete har lite muskler og mye fett, mens den andre har lite fett og mye muskler :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg jogga i 40 minutt i gjevnt tempo og da var "jogge ruta" ferdig så jeg bare gikk en tur og tusla i byen i 20 min [for og ha jogga/gått i en time], når ejg kom hjem tok jeg 10x10 Sit ups og 5x5 armhevninger, ikke drikki brus i dag, Spiste grovt brød + Flykræsj (makrell i tomat) til frokost, mors lille lasgne til middag og noe sånn musli+Melk til kvelds mat.

 

Om jeg fortsetter sånn har jeg noe sjangs for og gå ned ? eller burde jeg evnt spise noe annet, kom gjerne med forslag :)

9483382[/snapback]

 

Ser greit ut det, bare husk at du må slutte med brus og godterier. Dropp det jevne tempoet, skru opp farta mens du jogger, og når du er så sliten at du ikke klarer å holde tempoet så jogger du roligere, for så å jogge raskere igjen.

Lenke til kommentar
Jeg er 181 og 81-83kg.. jeg trodde ikke jeg var tjukk. Men kanskje alle andre gjor det?  :huh:

9483441[/snapback]

185 her og 75 kilo.. føler at jeg kunne kvitta meg med noe egentlig.. :p eller omdannet til muskler, det hadde vært bedre..

 

til trådstarter..

 

en ting, hvis du går fortsatt på skole, så hvis du har kroppsøvning da, da er det bare å gi jernet. godt for deg og karakterene dine. tenker sånn selv hvertfall :)

 

hvis du har et helsestudio i nærheten, og en kompis som også kunne tenke seg og gå på det, så kunne det også være et alternativ. blir mere trivelig med en kompis.

 

begynne med friidrett. flott for kroppen.

 

gå til anskaffelse av trimsykkel kanskje..?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...