Chirpy Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Hei. Håper denne posten er postet under den rette avelingen i forumet. Saken er den at jeg ønsker å lage en side som inneholder en database, slik at en ved å velge en by (søke etter byens navn eller velge fra en liste) kan se byens uteplasser. Og at en kan kategorisere uteplassene, slik at en for eksempel kan søke etter en pub eller et diskotek i en viss by. Det bør også være mulig å logge seg inn via internet eksplorer for å oppdatere denne webside databasen. Er det noen som vet om noen som leverer en slik tjeneste, slik at den kan implementeres i en webside? Eller er dette noe som må programeres spesielt til min side? Håper at beskrivelsen av mitt behov er godt nok, og at noen kan hjelpe meg På forhånd takk!
ilpostino Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 det finnes nok sikkert noen som har en feridg løsning men jeg ser ikke noen grunn til at du ikke kan lage det selv. hvis du har litt greit på web/database-programmering er dette raskt gjort.
Chirpy Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Jeg har desverre lite peiling på dette, så klarer nok ikke å gjøre det selv. Noen som har noen anslag på hvor mye det kan koste å få utviklet en slik side?
Ståle Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Hvis du har tenkt a legge inn utestedene selv, kan jeg hjelpe deg a kode. Sendt PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå