Gå til innhold

innstalasjon av wow

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

post-139133-1189434932_thumb.jpgHar et ganske stort problem med å innstalere wow tror jeg:

nå jeg instalerer det kommer det opp en feilmelding hele tia som stopper instalasjonen, den går som følger:

The file "C:Programfiler\World of Warcraft\Data\common.MPQ : textures\BakedNpcTextures\1f2b3a6e1395887b64d737a6ed53bf.blp" could not be written. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (MPQTarget::DoMPQCopy)

(helt tilfeldig fil som er i teksten og bildet det kommer somregel en ny fil hvær gang jeg prøver, og har prøvd mer en 20 ganger.)

^Jeg har en account med playtime, men jeg låner cden for innstalasjonen.

Jeg har prøvd å formatert, fra xp pro til home edition, jeg har sjekka platene for riper og det er ikke noe spesielt som jeg tror kan ødlegge det, inkl har tatt tannkrem og fryser trixet på dem.^

http://s120.photobucket.com/albums/o176/da...rent=prob2k.jpg

prob2k.jpgundefined

Endret av jfb
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sikker på at det ikke finnes en common.MPQ fil fra før, i WoW mappen?

9465308[/snapback]

Ja jeg har sletta alt av wow filer. men en som sa til meg at det kunne være cdene pga.

og at det kunne lastes ned?

link?

Skrevet

Når du installerte XP på nytt, formaterte du disken da? Hvis du ikke gjorde det så kan det hende noen av tillatelsene henger igjen, så da må du eventuelt fjerne de. (Properties -> Security -> Advanced -> Owner)

Er disken gammel? Har du hatt problemer med at filer ikke blir skrevet til disken tidligere? Kjører du noen andre programmer som kan tulle det til?

Skrevet
Når du installerte XP på nytt, formaterte du disken da? Hvis du ikke gjorde det så kan det hende noen av tillatelsene henger igjen, så da må du eventuelt fjerne de. (Properties -> Security -> Advanced -> Owner)

Er disken gammel? Har du hatt problemer med at filer ikke blir skrevet til disken tidligere? Kjører du noen andre programmer som kan tulle det til?

9465573[/snapback]

nei ikke det heller...

Skrevet

9465573[/snapback]

nei ikke det heller...

9465731[/snapback]

Logg inn på account sidene og last ned hele filen. Det pleier å hjelpe mot CD-er som er vanskelig å lese fra. Tar litt tid å laste ned da...

Skrevet

Logg inn på account sidene og last ned hele filen. Det pleier å hjelpe mot CD-er som er vanskelig å lese fra. Tar litt tid å laste ned da...

9465991[/snapback]

nice åssen side da??

har jo ikke peiling på wow jeg

Skrevet
Ja men ekke det bare sånn 10dagers pass som man ikke kan logge seg inn på med vanlig account?

9469151[/snapback]

Lenge siden jeg hadde trial, men jeg mener du skal ha tilgang til å laste ned filene under account management.

Skrevet

Yep, kan laste installasjonsfilen ned på wow-europe.com, men tror ikke det vil løse problemet. Hadde nettopp den samme shiten på laptop'en. Hjalp ikke meg å installere med wow-europe installasjonsfilene.

Jeg hadde nettopp formatert disken da det skjedde.

Prøv å gjør som nazrm sier, kanskje det funker.. ?

Skrevet
Ja men ekke det bare sånn 10dagers pass som man ikke kan logge seg inn på med vanlig account?

Spillet er det samme. Jeg gikk rett fra trial til vanlig uten å installere noe som helst, la bare inn nøkkelen i webgrensesnittet.

I utgangspunktet kan det skyldes flere ting, ødelagt HD, ødelagt CD/fil, rettigheter på HD, og litt mer obskure ting som ødelagt minne eller for mye overklokking. Det første burde bli funnet hvis han tok en grundig formatering da han reinstallerte, eller med disksjekkeprogrammer. Ødelagt CD kan omgåes ved å laste ned, og rettigheter burde ikke ha noe å si hvis hele Warcraft-katalogen blir fjernet. Minne/overklokkingsproblemer vil sansynligvis bli funnet med Memtest86.

Jeg tipper at katalogen enten ikke har blitt skikkelig fjernet, eller at CDen ikke blir lest riktig.

Skrevet

Spillet er det samme. Jeg gikk rett fra trial til vanlig uten å installere noe som helst, la bare inn nøkkelen i webgrensesnittet.

I utgangspunktet kan det skyldes flere ting, ødelagt HD, ødelagt CD/fil, rettigheter på HD, og litt mer obskure ting som ødelagt minne eller for mye overklokking. Det første burde bli funnet hvis han tok en grundig formatering da han reinstallerte, eller med disksjekkeprogrammer. Ødelagt CD kan omgåes ved å laste ned, og rettigheter burde ikke ha noe å si hvis hele Warcraft-katalogen blir fjernet. Minne/overklokkingsproblemer vil sansynligvis bli funnet med Memtest86.

Jeg tipper at katalogen enten ikke har blitt skikkelig fjernet, eller at CDen ikke blir lest riktig.

9470414[/snapback]

Jeg låner bare de cden, men kan jeg gjøre som du sier å skrive inn key på nett å laste ned fullversjonen`?

uten at det går utover han som eier cd key?

Skrevet (endret)

Poenget mitt er at det finnes bare en versjon av WoW. Man får akkurat det samme når man laster ned fra trial-siden som når man bruker CDene, og man trenger ikke noen nøkkel av noe slag for å laste ned. Du kommer til nedlastingen før du kommer til registreringen for trial.

Endret av Naranek

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...