Gå til innhold

Hvilke er de beste øre-pluggene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt i høyeste laget, men jeg betaler gjerne 1000,- for noen plugger som gir lyd til og få orgasme av.

9463395[/snapback]

 

haha. jaja jeg vet at folk er forskjellige *kremt* på hva folk tenner på osv.

Men Skjekk ut www.komplett.no

Der legger disse som har kjøpt og testet det, in kommentarer om hva dem syntest om produktet.

 

Det kan vel kansje hjelpe deg litt? :D

Lenke til kommentar

Jeg er fult klar over att det kan legges inn produkt annmeldelse på komplett, men ikke alt av det som ligger der er seriøst.

 

Jeg viste ikke om de øre-pluggene du linket til, men jeg har vert innom det meste fra Koss, Creative og Skullcandy..

 

 

Så jeg var ute etter allternative merker eller andre innspill på hvorfor jeg f.eks bør velge en plugg fra Skullcandy frafor Creative..

Lenke til kommentar
Jeg er fult klar over att det kan legges inn produkt annmeldelse på komplett, men ikke alt av det som ligger der er seriøst.

9463515[/snapback]

 

Ikke at du egentlig bør droppe det kritiske blikket på innlegg på forumene, er gjerne de samme som snakker om lydkvalitet og skryter uhemmet om PortaPro på forumet som Komplett.

 

Nå burde jeg selvsagt kommet med en morsomhet ang. at orgasmen ikke blir noe bedre om lydkilden ikke kan følge opp, men i stedet skal jeg si det tørt:

Skal du ha dyre plugger, bør du ha en lydkilde som kan levere god lyd. Det ekskluderer svært mange MP3-spillere, spesielt iPod.

 

Shure og Etymotic er vel to forslag om du vil ha noen tips til alternative merker.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
Jeg er fult klar over att det kan legges inn produkt annmeldelse på komplett, men ikke alt av det som ligger der er seriøst.

9463515[/snapback]

 

Ikke at du egentlig bør droppe det kritiske blikket på innlegg på forumene, er gjerne de samme som snakker om lydkvalitet og skryter uhemmet om PortaPro på forumet som Komplett.

 

Nå burde jeg selvsagt kommet med en morsomhet ang. at orgasmen ikke blir noe bedre om lydkilden ikke kan følge opp, men i stedet skal jeg si det tørt:

Skal du ha dyre plugger, bør du ha en lydkilde som kan levere god lyd. Det ekskluderer svært mange MP3-spillere, spesielt iPod.

 

Shure og Etymotic er vel to forslag om du vil ha noen tips til alternative merker.

9465820[/snapback]

Er litt usikker på dette med mp3 spiller, har tenkt og skifte ut min gamle med en nyere iPod?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg er fult klar over att det kan legges inn produkt annmeldelse på komplett, men ikke alt av det som ligger der er seriøst.

9463515[/snapback]

 

Ikke at du egentlig bør droppe det kritiske blikket på innlegg på forumene, er gjerne de samme som snakker om lydkvalitet og skryter uhemmet om PortaPro på forumet som Komplett.

 

Nå burde jeg selvsagt kommet med en morsomhet ang. at orgasmen ikke blir noe bedre om lydkilden ikke kan følge opp, men i stedet skal jeg si det tørt:

Skal du ha dyre plugger, bør du ha en lydkilde som kan levere god lyd. Det ekskluderer svært mange MP3-spillere, spesielt iPod.

 

Shure og Etymotic er vel to forslag om du vil ha noen tips til alternative merker.

9465820[/snapback]

Er litt usikker på dette med mp3 spiller, har tenkt og skifte ut min gamle med en nyere iPod?

9466661[/snapback]

 

iPod er iPod. Funksjonene blir bedre, lyden fortsetter å være god kun i hodet på de som ikke har prøvd noe annet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Man vet, av gode grunner, ikke hvordan lydkvaliteten på de nyere iPod-ene er før de har blitt testet av noen som har greie på slikt, men om du har tenkt til å bruke 1000 kr på ørepropper, bør du kanskje tenke på hva slags lyd som kommer ut av spilleren.

9468624[/snapback]

Sant, men etter hva man hørte om ipod classic ser det ikke bra ut ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Skal ikke være utelukkende anti-iPod, vet du, selv om det unektelig er fristende. :)

Jeg tror neppe det blir noe særlig bedre, selv på de klare ankepunktene de har hatt alt for mange år på å fikse.

9468986[/snapback]

hovedproblemet med ipod, itunes, er der fortsatt... de må gjøre noe med det foran alt.

Lenke til kommentar
hovedproblemet med ipod, itunes, er der fortsatt... de må gjøre noe med det foran alt.

9469037[/snapback]

 

Støttes.

Nå som iTunes-store mister flere og flere aktører fra sin eksklusivitetsliste, kan det hende markedet vil presse dem til å gjøre noe med det.

 

Vel å merke om de nye iPodene ikke selger så bra som jeg frykter de vil gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
hovedproblemet med ipod, itunes, er der fortsatt... de må gjøre noe med det foran alt.

9469037[/snapback]

 

Støttes.

Nå som iTunes-store mister flere og flere aktører fra sin eksklusivitetsliste, kan det hende markedet vil presse dem til å gjøre noe med det.

 

Vel å merke om de nye iPodene ikke selger så bra som jeg frykter de vil gjøre.

9469747[/snapback]

med prisen på ipod touch trenger de jo ikke akkurat selge så mange for at de skal tjene mye heller :p

Lenke til kommentar

Selv har jeg merket meg to plugger; Etymotic ER-4P Portable In-Ear Earphones til $179.98 på amazon, og V-Moda Vibe GunMetalBlack til $78.37 også hos amazon.

 

Merk at dette er prisen i statene, du må også påregne 25% moms og i tillegg frakt (feks til 165,- hos JetCarrier. Uansett er det langt rimeligere å handle fra amazon enn hva prisen er i Norge. Pass bare på at den som selger er seriøs, de ovennevnte burde være ganske greie å handle.

 

Selv synes jeg pluggene fra V-Moda ser helt rå ut, men pluggene fra Etymotic er jo high-end og har visstnok særdeles bra lyd - vanskelig valg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...