Eclipsed Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Hei. Jeg skal kjøpe meg en router, så jeg kan koble xbox`n til data`n, linke til andre osv. Må man ha en spesiell router ?? Jeg skal koble en ukrysset kabel til routern så fra routern til pc`n. Funker det med en ukrysset kabel ?? (skal bruke en router med 4 ports switch) Det hadde vært greit å få vite svaret, siden jeg skal ha 30m ledning Magnus.
BoardkilL Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Hei.Jeg skal kjøpe meg en router, så jeg kan koble xbox`n til data`n, linke til andre osv. Må man ha en spesiell router ?? Jeg skal koble en ukrysset kabel til routern så fra routern til pc`n. Funker det med en ukrysset kabel ?? (skal bruke en router med 4 ports switch) Det hadde vært greit å få vite svaret, siden jeg skal ha 30m ledning Magnus. Les litt ned på siden her: http://www.gamer.no/features/xbox_lan_2002/index.html Der står det nøye forklart hvordan det skal gjøres med Xbox i nettverk. enkel regel: maskin-maskin = ALLTID krysset kabel maskin til hub/switch/router mm = standard TP-kabel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå