Tanner Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 på min spliter nye datamaskin får jeg ikke til å spille noen spill som helst. hver gang jeg prøver å slå på et spill, dukker denne feilmeldingen opp: "could not initialize directX Graphics. you must have installed DirectX8 or better." jeg vet at jeg har installert directx 10 så det kan egentlig ikke være problemet. håper noen har en løsning på dette
Tanner Skrevet 9. september 2007 Forfatter Skrevet 9. september 2007 Hvilket skjermkort har du? 9460478[/snapback] har ikke peiling men det var denne maskinen jeg kjøpte: http://www.multicom.no/SystemConfigurator....502730;c:100561
Tanner Skrevet 9. september 2007 Forfatter Skrevet 9. september 2007 Prøv og innstaler Directx9 9460673[/snapback] har prøft det tidligere...
Tanner Skrevet 9. september 2007 Forfatter Skrevet 9. september 2007 Fikk du samme error? 9460827[/snapback] ja..det kan hende det har noe med drivere å gjøre, får jeg måtte installere driverne selv med en cd som fulgte med, har bare giddet å installere wireless så jeg kunne koble meg opp på internett.. tror du det kan ha noe med dette å gjøre?
hfthomas Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 prøv å installere driverne først ihvertfall! føler med deg! jeg har også hatt masse pc-problemer!
Tanner Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 prøv å installere driverne først ihvertfall! føler med deg! jeg har også hatt masse pc-problemer! 9460941[/snapback] hat nå installert alle driverne jeg finner på cd-en (ihvertfall som jeg får til å instalere) har fremdeles samme problemet på spill... har lyst til å skifte til xp, men syns ikke jeg kan ta meg råd rett etter at jeg har kjøpt meg en pc til 10.000kr...
hfthomas Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 (endret) er det ferdig data? prøv å formater den? hvis du har litt kjennskap til det da. helst få noen andre som har gjort det før til å gjøre det for deg. Var 3 spill som ikke funka på min bærbar. formaterte den, og alt funka EDIT: så ikke at det var bærbar før nå Endret 10. september 2007 av spax
Tanner Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 er det ferdig data?prøv å formater den? hvis du har litt kjennskap til det da. helst få noen andre som har gjort det før til å gjøre det for deg. Var 3 spill som ikke funka på min bærbar. formaterte den, og alt funka EDIT: så ikke at det var bærbar før nå 9466197[/snapback] jeg konfigurerte den på en nettside men den ble bygd av firmaet... jeg har prøvd å formatere den også..hjalp ikke stort skal formatere den å instalere xo så snart som mulig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå