Gå til innhold

Godt kjøp av crosser?


Fjoslen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne skal stort sett kjøres på i skauen, men er prisen bra da?

9460769[/snapback]

 

 

hmm så å si.. men 20 timer synes jeg var litt mye... husker ikke hvor mange timer det er før nytt stempel skifte... men vis du skal kjøpe den.. låv meg at du tar vare på deg selv og på sykkelen! det er ENORME krefter i en sånn sykkel! jeg har gått Cross/Downhill linje på en folkehøyskole i trøndelag og der hang gassen seg opp på en 250, FYY FAEN! jeg steila og tryna! helt rått! å bare på den Ktm 80.. liten motor men den drar som FAEN! så vær forsiktig! brukt altid hjelm å rygg beskytelse!

Lenke til kommentar

spørs vel hvordan du kjører og vedlike holder sykkelen, sånn som vi kjørte på skolen måtte vi rense luftfiltre vær gang, og bytte bremser per sesong, altså fra høst til vinter,

og bytte plugg 1 gang i mnd, stramme kjedet titt og ofte.. men gjør du alt dette og holder den tipp topp stand så er det faktisk ikke noe problem å få solgden for enda mere en det du skal kjøpe den får! bare legg den ut på finn.no sikkert en tosk som kjøper den dyrere enn den er vert :D

Lenke til kommentar
spørs vel hvordan du kjører og vedlike holder sykkelen, sånn som vi kjørte på skolen måtte vi rense luftfiltre vær gang, og bytte bremser per sesong, altså fra høst til vinter,

og bytte plugg 1 gang i mnd, stramme kjedet titt og ofte.. men gjør du alt dette og holder den tipp topp stand så er det faktisk ikke noe problem å få solgden for enda mere en det du skal kjøpe den får! bare legg den ut på finn.no sikkert en tosk som kjøper den dyrere enn den er vert :D

9461152[/snapback]

 

 

er jo ikke noe probleme å selge sykkeln for noen tusen mer en det vi kjøper for da;p haha. har hatt cross før,så vet hva jeg skal gjøre;P hehe

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

jeg ville aldri kjøpt meg en sånn crosser, jeg har kjørt aktivt cross i 8 år og har aldri sett noen sånne billig crossere bli brukt mer enn 2 ganger før noe er galt med de, hadde jeg vært deg hadde jeg heller spart litt til og kjøpt meg en ordentlig crosser, de koster mer men holder også MYE lenger:)

Lenke til kommentar
Har fått et tilbud på Denne sykkelen og lurer på om 8000 er en god pris for den? Sykkelen skal bare være kjørt i rundt 20 timer og er 2005-modell... Ter denne godt i oppoverbakker og er det noen som vet hvor mye hk det er i den?

jeg ville ikke kjøpt sykkelen :thumbdown: den er luftavkjølt, ukjent merke, og den er ganske liten, ser det ut som... :dontgetit: hadde jeg vært deg, ville jeg gått på http://www.finn.no eller http://www.autodb.no å sett etter en litt mer kjent merke ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Det er en god sykkel for den lave prisen.. har akkurat samme sykkelen en 2005 mod. men hvis du ikke vil bytte ut sykkel om 2 år vil jeg ambefale en 125 2-takt av kjent merke.. jeg er selv på utkikk etter ny sykkel nå fordi denne går for dårlig. heste antallet er 8,5 hester toppfart er 85 km/h så er ikke alverden mellom beina dine på den:P.. så jeg ville ambefalt 250, 450 4-takt eller 125, 250 2-takt kommer helt ann på hvor mye du greier og håndtere.

 

lykke til.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...