Gå til innhold

Den store vannkjølingstråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis du vil ha lyd er delta tingen!

9575250[/snapback]

Forslag til hvilke?

9575407[/snapback]

Dumt spørsmål hvis du ikke tenker på støy

Du kjører de kraftigste i push/pull :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel de viftene jeg har drar nok luft (153cfm) så om det er nok for deg så er de å anbefale og du for dem får rundt 70,- eksl. frakt fra sidewindercomputers.com da de kun koster noe rundt 11$ der ;)

Men nå er systemet oppe å går så for vel legge ut noen bilder i den andre tråden, emn har ennå noe igjen å gjøre med døra .....

Skrevet
Det står på den laing at den kan kjøres frå 8-24 V? FTW?

9582859[/snapback]

Den har operasjonsvolt på 8-24V, dvs den kan brukes på alt fra 8-24V :p

Den blir ikke bedre av å kjøre på 24V, og heller ikke dårligere på 8V.

Skrevet
Tenkte på det same som The Ghost. At ved mindre volt så går den saktare. er jo same prinsippet som vifter egentleg vel...

9583359[/snapback]

Tror faktisk ikke det. Tror bare at den bruker mer amp(w) ved mindre V, og omvendt med høyere.

Skrevet (endret)
Jeg har 655 og merker null forskjell fra innstilling 1-5, da tenker jeg på kraft og bråk...så å si null forskjell.

Jeg merker en høyfrekvent lyd ved et spesielt turtall.

EDIT: Lyden er så og si ikke hørbar. Ikke sjenerende i det hele tatt. Og hvis det blir et problem er det bare å skru turtallet bittelitt opp eller ned.

Endret av Intern
Skrevet

Neida, hører den nesten ikke. Er kun når pumpen står på gulvet, jeg klarer å høre den fra stolen.

Ellers har jeg den på den vibrasjons-demper-tingen som fulgte med, og da hører jeg svært sjeldent noe som helst fra pumpen annet enn luftbobler en gang i blandt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...