Frysning Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Moderatorene har regler de skal følge, de er ikke lovgivende, dømmende og utøvende makt i en og samme person. Langt der ifra. Det står ikke i reglene, det er noe wow-spillenemoderatorer har presset igjennom internt.
mad_arab Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Tomgang? Skjønner ikke hva du prøver å si. Det tillates ikke, det er en klar praksis på dette. Dette er et privat forum, og de kan tillate og forby akkurat hva de vil. Du kan ikke gjøre noe som helst med det.
Frysning Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Jeg ser noen som vil bli moderator i fremtiden? *SLEIKSLEIKSLEIK* Anyways... Ja, det er privat. Regler skal vel følges uansett? Eller kan vi dikte as-we-go?
mad_arab Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Jeg ser noen som vil bli moderator i fremtiden? *SLEIKSLEIKSLEIK* Jeg er overhodet ikke interessert i moderator ansvaret. Det er en utakknemlig jobb, og jeg hadde sagt nei hvis jeg hadde fått tilbudet. Når det er sagt, så gjør de en bra innsats. Forøvrig er det her personangrep og råtten debatteknikk. Anyways...Ja, det er privat. Regler skal vel følges uansett? Eller kan vi dikte as-we-go? 9458003[/snapback] At det var hæ? Prøv igjen.
Frysning Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 (endret) Moderatorene har regler sant, så dem skal følge når dem modererer? Skjønner du det svar ja! De har ikke muligheten til å lage nye regler etterhvert? Var den grei også ? Så da spør jeg, hvor salg av wow-kontoen kommer inn. Siden det faktisk ikke står i reglene, ja, altså.Prøv å heng med her nå. Personangrep nei, jeg bare trekker en åpenbar konklusjon. Endret 9. september 2007 av Frysning
mad_arab Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Moderatorene har regler sant, så dem skal følge når dem modererer?Skjønner du det svar ja! De har ikke muligheten til å lage nye regler etterhvert? Var den grei også ? 9458023[/snapback] Såklart de har muligheten til å lage regler akkurat når de vil. Det er et privat forum. De trenger ikke engang ha regler, de kan banne folk etter terningkast om de vil. Det er ditt ansvar å være oppdatert på regler OG praksis.
CombatPsycho Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Også kan dere ta dette imellom dere to , istedet for å spamme ned denne tråden med tomme ord. Vi vet alle at det ikke er lov idetheletatt å selge kontoen sin, men kan da ikke være ulovlig å komme med forslag til trådstarter.
Frysning Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Yes, det stemmer det. Anarky-baby, alle moderatorene sitter på toppen. Og sitter med hver sin versjon og tolkning av regelverket. Mhm.
v-gard Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Jeg hadde ikke giddi å solgt den eller gitt den bort. Om du hadde fått lyst til å spille igjen senere så har du jo driti på leggen.
chokke Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 (endret) Anbefaler deg til til å ikke selge den, du kan tjene mange tusen kroner, men det er ulovlig. 9457841[/snapback] Bare meg som så irionien? Herlig! Så er det bare å vente moralens voktere som mener at verden er firkantet og vi kan ikke bøye noen hjørner. Endret 9. september 2007 av chokke
Instict Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Jeg sitter selv med en wow konto jeg ikke bruker for tiden. Jeg har lagt i så mye tid på den, at personlig ville jeg aldri solgt den. I mine øyner har kontoen min såpass høy sentimental verdi, at den kommer jeg til å beholde så lenge jeg klarer.
Indexi Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Finnes det accounter som selges for flere tusen forsatt? Oo
CombatPsycho Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Finnes det accounter som selges for flere tusen forsatt? Oo 9461881[/snapback] En kamerat av meg solgte nettopp sin account for 5k. Og han hadde en level 70+ en twink. 70 Locken var riktignok utrolig bra geared.
Moonshield Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Let it be, let it beee, let it beeeeeeeeee. *knipse fingrer*
chokke Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Finnes det accounter som selges for flere tusen forsatt? Oo 9461881[/snapback] En kamerat av meg solgte nettopp sin account for 5k. Og han hadde en level 70+ en twink. 70 Locken var riktignok utrolig bra geared. 9461953[/snapback] Ojojoj, du går i en gråsone nå. Pass på, eller bli arrestert av moralsens voktere...
CombatPsycho Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Finnes det accounter som selges for flere tusen forsatt? Oo 9461881[/snapback] En kamerat av meg solgte nettopp sin account for 5k. Og han hadde en level 70+ en twink. 70 Locken var riktignok utrolig bra geared. 9461953[/snapback] Ojojoj, du går i en gråsone nå. Pass på, eller bli arrestert av moralsens voktere... 9462232[/snapback]
DirtyBit Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 tro meg, ta vare på accounten din, den dagen du har lyst til å spille å ikke har noen account så er det pain å måtte lvle fra nytt..
yuo are smart Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Selg lykkemynten din, så kan de få wow kontoen din gratis med på kjøpet. Da blir det vel plutselig mere lovelig, eller?
Entity extraction Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Trenger du cash, selg. Hvis ikke, sett den på freeze. Du kommer garantert til å begynne igjen. "you don`t quit wow, wow quit`s you" Er i samme situasjon, har hatt kontoen min på freeze i 3 mnd nå. Merker at lysten er tilbake, så jeg starter vel opp igjen snart.
pax1 Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 (endret) Ja.. hvis du trenger penger så bare selg kontoen din.. det er ikke ulovlig og du kan ikke få noen problemer av den grunn. Men det er et brudd på EULA så nøkkelen kan hende blir sperret, og dette er det vel rimelig å opplyse kjøperen om. Men hvis en person er villig til å betale penger for det så bare kjør på, men tusenvis av kroner tror jeg hører til de ekstreme sjeldenhetene.... og det kan jo være morsomt å børste støvet av din lvl 70 når neste ekspansjon kommer Endret 10. september 2007 av pax1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå