runeMa Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Hei. Noen som har erfaringer med bestilling av spill fra www.spillpriser.no ? Ser de er billige på mange spill der. Takk
Kontorstol Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Spillpriser er vel ikke en nettbutikk, men virker på samme måte som prosguide og finner beste pris på div. produkt i forskjellige nettbutikker... Eller har jeg misforstått?
runeMa Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Spillpriser er vel ikke en nettbutikk, men virker på samme måte som prosguide og finner beste pris på div. produkt i forskjellige nettbutikker...Eller har jeg misforstått? 9455062[/snapback] Du har på ingen måte misforstått :-) Det har jeg... Uansett en fin side som viser oversikt over hvor en kan skaffe billige spill.
Kaeso Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 (endret) Eller har jeg misforstått? 9455062[/snapback] Nei, du har på ingen måte misforstått. Spillpriser.no fungerer på samme måte som kelkoo, men er litt ryddigare på det med å søke på spillpriser i Norge i forhold til utlandet. Husk alltid å sjekk om den nettbutikken som selger billige spill har fått gode ord fra andre kjøpera. Litt kjedelig å bestille et billig spill og vente på det i ei evighet, eller kanskje risikere å aldri få det. Edit: Ah, litt for treig. Husk toll på varer over 200.- fra utlandet. Det er og en kjedelig smell dersom det skulle skje. Endret 8. september 2007 av taase1
The Walking Dead Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 taase1, ingen toll på spill og programvare. men moms 25%.
RoninMasao Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 taase1, ingen toll på spill og programvare. men moms 25%. 9456275[/snapback] Om dette er sant har jeg blitt rundlurt... bestillte nettopp fra play.. og da ble eg belasta 25% pluss et tollgebyr og en forenklet behandlingsgebyr! Those bastards!
MacBoy Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 tollgebyr betaler man. Men man betaler ikke toll
Zappza Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Det forenklede behandlingsgebyret kan du takke Posten for =)
MindTooth Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 (endret) Du finner også en Prisguide hos Gamer.no også. Lenke: http://gamer.no/search.php?sp=1 Ed1t: Flyttes til riktig forum. Endret 9. september 2007 av MindTooth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå