Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noen som fraråder meg snusing?


medlem-130744

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hasj er ikke farlig å prøv litt. Det er værre å drikke alkohol i lengden.

Grunnen til at alkohol er lovelig er på pga. staten tjener mye penger på det.

9450305[/snapback]

Det er var et passe dårlig utspill fra din side gutt..

Hasj er veldig farlig, du skall på ingen måte gå rundt her på diskusjon og si at det ikke er farlig og røyke hasj eller bruke andre rusmidler.

 

 

Alkohol er ikke så skadelig som hasj er..

Lenke til kommentar
Det er var et passe dårlig utspill fra din side gutt..

Hasj er veldig farlig, du skall på ingen måte gå rundt her på diskusjon og si at det ikke er farlig og røyke hasj eller bruke andre rusmidler.

 

Alkohol er ikke så skadelig som hasj er..

9450669[/snapback]

 

Hasj er et veldig bra legemiddel og har få bivirkninger. Dog er det ekstremt vanedannende, og de færreste har nok viljestyrke til å bare "teste" det. Vel det skal sies at søsteren min testet det for 10år siden, uten å gjenta vågestykket.

 

At alkohol er mindre skadelig enn hasj har ikke rot i virkeligheten, dog er det ikke like vanedannende. Alkoholvanene her i Norge er likevel helt på trynet.

 

Ekberg, hvis du virkelig har lyst til å lek med helsen, så test ting som basehopping, strikkhopp, etc. Skal love deg du lir høy på adrenalin.

Lenke til kommentar
Hvor vannedannende hasj egentlig er, vil jeg aldri forstå meg på. Alle mine brødre har prøvd det, samt svigerinnen min. Jeg kan med stor sikkerhet si, at de fleste søskenbarna mine har røykt deg og, av de ble bare èn avhengi.

9450886[/snapback]

 

Jeg har ikke personlig erfaring med det, så jeg må spøre et spørsmål. Var det noen av brødrene dine som røykte det i en lite periode, f.eks 2 ganger om dagen i to uker?

 

Freud angret veldig etter han hadde fått hele familien sin avhengi på denne "vidundermedisinen". Han var en stor forkjemper for hasj i begynnelsen av sin karriere.

Lenke til kommentar
Hvor vannedannende hasj egentlig er, vil jeg aldri forstå meg på. Alle mine brødre har prøvd det, samt svigerinnen min. Jeg kan med stor sikkerhet si, at de fleste søskenbarna mine har røykt deg og, av de ble bare èn avhengi.

9450886[/snapback]

 

Jeg har ikke personlig erfaring med det, så jeg må spøre et spørsmål. Var det noen av brødrene dine som røykte det i en lite periode, f.eks 2 ganger om dagen i to uker?

 

Freud angret veldig etter han hadde fått hele familien sin avhengi på denne "vidundermedisinen". Han var en stor forkjemper for hasj i begynnelsen av sin karriere.

9450921[/snapback]

 

De prøvde det bare ett par ganger, så ga de opp :p

Lenke til kommentar
Hasj er ikke farlig å prøv litt. Det er værre å drikke alkohol i lengden.

Grunnen til at alkohol er lovelig er på pga. staten tjener mye penger på det.

9450305[/snapback]

Det er var et passe dårlig utspill fra din side gutt..

Hasj er veldig farlig, du skall på ingen måte gå rundt her på diskusjon og si at det ikke er farlig og røyke hasj eller bruke andre rusmidler.

 

 

Alkohol er ikke så skadelig som hasj er..

9450669[/snapback]

 

 

hmm, vis meg dine kilder, takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...