Gå til innhold

Bioshock Oppdatering- Ikke bra?


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er egentlig ingen grunn til og Patche enda, ettersom ingen "større" bugs er funnet, men her er hva de sier...

It should fix lots of the stability problems some of you are having with the game, particularly when loading autosaves. The audio in the title menu has also been sorted out, and computer-controlled characters should now behave around health stations.

 

There you go, then. It isn't the secret plasmid pack we were all secretly hoping for. Or the Super Ted costume we were promised for our birthday. Never mind.

Kilde!

 

Og med det sagt så er det ytterst få som har fått problemer med dette, men som vanlig som er det de som har fått problemer man leser om, og ikke de som det går fint for.

 

EDIT: Ellers så kan man prøve og holde LB og RB inne når spillet booter opp. Det gjør underverker.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Også la jeg merke til at findene løp etter health stations når dem har lite liv igjen. Det gjorde dem ikke før.

9450746[/snapback]

Det ble plutselig mye viktigere å hacke health stations etter patchen, ja. :)

 

@chiefo: Det skal visst hjelpe å holde inne LB+RB mens spillet starter. Det skal visst slette harddisk-cachen, noe som vil løse problemet ditt.

Lenke til kommentar

Fint at jeg oppdaterte før jeg så denne tråden da..

Spillet mitt lagga 1-2 sekunder hvert 15-25 sekund det også (er i Arcadia hvis det har noe å si, var ikke sånn før oppdatering). JÆVLIG irriterende.

Tenkte kanskje det hjalp å slå av og på konsollen men når jeg skulle slå den på igjen fikk jeg tre røde lys. HURRA

(Kanskje verdt å nevne at jeg har brukt håndkle trikset et par ganger for å utsette innsending av 360'en min.. =P Men den pleier å funke i et par dager etter at jeg gjorde det men jeg gjorde det idag også streika den igjen etter Bioshock)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...