Gå til innhold

Hvorfor bruker DU palestinaskjerf?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, først og fremst. Er det ikke Yasser Arafat som brukte / gjorde palestina skjerfet berømt?

Og hvis det er saken, hvorfor skal man forbinde det med Rød Ungdom når det ikke har noe med saken?

 

Hvis det ikke forbindes med Arafat osv så bare glem det. Vil gjerne vite historien bak det før jeg uttaler meg om det skjerfet.

Lenke til kommentar
Er ikke noe gærnt å gi med skjerf vel? Trenger vel ikke nødvendigvis være palestina-skjerf, men generelt synes jeg at det er kult og rett og slett en fet tilleggartikkel til en del plagg for å gjøre det litt freshere!

9449772[/snapback]

 

Ja, men ikke palastina-skjerf ass. Husker hvordan det ble skikkelig hypa opp akkurat når det kom inn i butikkene. Blir for påtrengende "kult".

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg går med det er fordi jeg ofte trenger et skjerf, og palestina-skjerfene er kule, de er store og man viser samtidig sin støtte til Palestinas kamp mot okkupasjonsmakten (Israel).

 

Det jeg derimot ikke liker er folk som bruker skjerfene uten å vite hva de sier ved å bruke et slikt skjerf. Eller de rosa "palestina-skjerfene" ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...