OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Finnes det noen spill som ligner på gode gamle age of empires 2 bare med bedre grafikk? Syns aoe3 suger i forhold til det gamle.
eldavid Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 cossacks 1 og 2 kanskje? har personlig bare prøvd 1-ern, og den var absolutt noe av det bedre jeg har spilt
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Hmm ja du sier noe der. Spilte en av de for mange år siden, men pcen jeg hadde da var så dårlig at det sto omtrent stille når jeg kom litt uti det. Får vel teste det igjen nå.
Eplekaka88 Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Du har jo Emires serien... Dawn of the modern world trur eg er det eldste... Litt bedre grafikk enn AOE...
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Takk takk. Har aldri hørt om det før så det må jeg teste.
Matsemann Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Hvordan gikk testinga? Selv mener jeg at grafikken ikke teller, og det finnes ikke spill som er ganske like men med bedre grafikk. Så da anbefaler jeg heller en del mods: http://aok.heavengames.com/blacksmith/list...p?category=mods Installer noen her, og spillet blir mye penere med en gang Selv kjører jeg orginal. Etter at alle de 4 jeg omgås med til vanlig har dratt på forskjellige plasser har jeg spilt mye AoE2 i høstferien.
blomstkraft Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Hvordan gikk testinga? Selv mener jeg at grafikken ikke teller, og det finnes ikke spill som er ganske like men med bedre grafikk. Så da anbefaler jeg heller en del mods: http://aok.heavengames.com/blacksmith/list...p?category=mods Installer noen her, og spillet blir mye penere med en gang Selv kjører jeg orginal. Etter at alle de 4 jeg omgås med til vanlig har dratt på forskjellige plasser har jeg spilt mye AoE2 i høstferien. 9611068[/snapback] Den hørtes ikke så dum ut, må vel laste det ned jeg også
Allt í lagi Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Empire earth(originalen) og empires: dawn of the modern world er 2 fantastiske historiske rts'r, som ble direktert av en av lead designerne fra AoE 2. Disse bør du sjekke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå